4 października 2010

W temacie koron...

Poniosła mnie trochę wyobraźnia i zrobiłam lnianą koronę w wersji nieco większej, od tych tutaj. Zamówienie miłej osóbki było nieco inne i nie wiem, czy się spodoba... Mam problem ze zrobieniem dwóch takich samych rzeczy, zawsze muszę coś dodać, zmienić... a koron nigdy mi za dużo;)


I coś, co jeszcze Wam nie pokazywałam, a będąc w temacie, myślę, że pasuje:). Ten prześliczny wieszaczek dostałam niespodziewanie od mojej Kochanej Przyjaciółki. Któż inny, może wiedzieć lepiej, co mi w duszy gra...

W sprawie pytań pod poprzednim postem, śpieszę z wyjaśnieniami, co do przepisu na ciasto kruche. Sprawdzone jest już wielokrotnie i podawałam go TU. A foremki? Są w najzwyklejszych, popularnych zestawach świątecznych. "Żyłki" na liściach zrobiłam nożem, a kropki na grzybkach końcówką strzykawki do syropu dziecięcego;))).
Pozdrawiam Was ciepło!

29 komentarzy:

  1. piekna ta korona , bardzo mi sie podoba , czy ona jest wielkosci poduszki? Bo wlasnie mnie olsnilo ,ze taka wieksza fajnie pasowalaby mi na sofie :) poza tym, za kazdym razem podziwiam twoje roze , ja nie wiem jak to sie dzieje , probowalam wiele razy i za kazdym razem wychodza mi jakies gnioty a nie roze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kurcze, ale fajne te korony. i do tego ja tak kocham len....

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna korona i królewskości nie odebrał jej nawet surowy len:)
    Wieszaczek uroczy:) (Śmieję się bo po raz kolejny obie o tym samym piszemy:) Ok, to ja najpierw pokażę coś innego a mój wieszaczek innym razem:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnesha nie jest taka duża jak poduszka, ok. 30/25:) Z różami też mi różnie wychodzi, trzeba ćwiczyć;)
    Moli len dla mnie jest nr.1! Dziękuję za odwiedziny:)
    Myszko, widzisz nadajemy na tych samych falach, mimo ogromnej odległości. Nie rezygnuj z zaczętego tematu, chętnie zobaczę co to za wieszaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. podziwiam, podziwiam - są świetne

    OdpowiedzUsuń
  6. Super korona, jestem przekonana ze sie spodoba :)
    A wieszak ... cudny skubaniec ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Korona - mistrzostwo swiata! Przepiekny model warty kazdej krolowej:)
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Juz wiem !!! Ty jestes w obecnym zyciu reinkarnacja jakiejs krolowej z poprzedniego wcielenia, bo te korony i ta wystawna bizuteria i ozdoby - inaczej byc nie moze ;)
    A wiec korona wspaniala, prawdziwie krolewska, pozdrawiam Wasza Wysokosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Llooko, piękna korona jak wszystkie! I nie mogą być jednakowe, bo Ty nie jesteś CE ( china export ) tylko LLooka:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koroneczko, Ewo, Bree, Janeczko - dziękuję:)
    Savannah- Kochana korzenie mam bardziej z plebsu, stąd ten len;)))
    Lambi, Ty jak już zapodasz tekstem...:)! Uwielbiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  11. i znowu cudo wyszło spod Twoich rąk :) a wieszaczek idealny, widać że osoba która Cię nim obdarowała zna Ciebie bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta korona. Marzenie każdej dziewczynki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna korona! I wieszaczek piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna. Z pewnością spodoba się zamawiającemu. Mnie by się spodobała:)
    A wieszaczek - rewelacja!!!
    Ściskam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudna ta korona!Jesteś mistrzynią!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszła ślicznie, pewnikiem się spodoba:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Lniana Korona po prostu cudowna a wieszaczek tez piękny dobrze mieć takiego przyjaciela!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna ta korona, jestem pewna,że wlaścicielce się spodoba:)
    Pozdrawiam cieplusio!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. No niesamowita jest :) Jestem pewna, że się spodoba przyszłemu właścicielowi :D ślicznie wyglądają Twoje różyczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niech Cię zawsze tak ponosi.Świetna jest. Taka llookowa.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna korona,,jestem zachwycona:)pomysłem i perfekcyjnym wykonaniem:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  22. jak się zamawiającej nie spodoba, w co nie wierzę niestety, to ja ją z przyjemnością przygarnę :)
    jest przepiękna
    wieszaczek uroczy
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne te korony,ciekawe kiedy Doda zgłosi się do Ciebie,wszak królowa koronę mieć musi:))

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja to si enawet moge z wszystkimi zakladac o co cha, ze ta korona sie spodoba nowej wlascicielce ;-)
    sciskam Twoje zdolne lapki Looka!
    milego wieczoru
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  25. aaa zapomnialam dodac, ze tez mam taki wieszaczek.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna korona,,cudowne różyczki.
    Jak miło kiedy przyjaciel wie czym Ciebie obdarzyć!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Korony piękne! Ale i tak najpiękniejsze róże na nich. Jestem nimi oczarowana kompletnie!
    Jak dobrze mieć przyjaciółki które wiedzą jak sprawić nam radość!
    Wypieki bardzo apetyczne :D
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń