19 listopada 2013

Sypialni ciąg dalszy...

Dzisiaj kolejna odsłona naszej sypialni. Mała szafa (tak to jest mała, bo mamy jeszcze olbrzyma 4 drzwiowego), wreszcie służy do tego, co należy. Do tej pory skrywała pudła z tkaninami, ale odkąd pracownia została przeniesiona na zaplecze cukierni, mam dodatkowe miejsce na ubrania. Ogólnie to mieliśmy niezły problem po zlikwidowaniu garderobo-graciarni (teraz jest tam pokój Mili). Gdzie  teraz schować odkurzacz,  a gdzie mopa i wiadro? Dlatego zrodził się pomysł na parawan. To za nim kryją się "urządzenia" sprzątające. Nie biją po oczach swoją wątpliwą urodą, a przy tym parawan stanowi ciekawy element dekoracyjny. Pomalowałam go na szaro, aby sypialnia nie była zbyt jednolita kolorystycznie.
Lewa część łóżka to strefa Gero. Jest bardziej "męska", choć przyznaję, że kusi mnie bardzo, aby na wieszaczku wcisnąć jakąś swoją "pierdółkę";)
Pojawiają się też pierwsze akcenty świąteczne. Gwiazdki i sarenki idealnie pasują kolorystycznie do sypialni, ale nie stronię też od koloru czerwonego. W cukierni chcąc nie chcąc święta w pełni. Takie prawa rynku...

Ściskam mocno moje wierne czytelniczki!
Karolina

58 komentarzy:

  1. Jak zwykle wszystko ze sobą współgra. Baaaaardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnosc;) tego miejsca jest ujmujaca... jak inna rzeczywistości. Szczegoly tak pomyslowe niebanalne. .. wzdycham;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jej... jak ładnie! świetny ten pomysł z parawanem miałaś:) bardzo podoba mi się ta szafa, ma klimat ten mebel, oj ma! :))) no i wieszak ładnie wykorzystany:) ja tam widzę jakiś Twój naszyjnik;) Gero nie będzie miał nic przeciwko;)
    właśnie przeczytałam pierwszy rozdział piąteczki Mimi i Zorkiego... wspaniałą macie przyjaźń, a Ty jesteś niesamowita kucharka i gospodyni! :)
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie , prostota świetne połączenie kolorystyczne no i sarenki i gwiazdeczki super .
    Pozdrawiam
    Iw.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, klimatyczna sypialnia! Rewelacyjna szafa, bardzo mi sie wszystko podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest cudnie,strasznie jestem ciekawa całego zagłówka łóżka,chodzi mi o ramę okienną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W blokowych chałupach brak miejsc na te graty do sprzątania,u mnie niestety nie ma miejsca na parawan -odkurzacz zalega na czole blokowego salonu,suszarka na pranie za zasłoną,prasuje się na stole bo deski nie było gdzie chować więc zalega w piwnicy,żelazko na parapecie bo komu chce się nosić do łazienki na wieszak,a teraz kupiłam wielkie wiadro i mop a długo zwlekałam bo nie ma miejsca na przechowywanie ale mycie na kolanach też już mi obrzydło i teraz mop ZDOBI balkon ech przydałby się jakiś schowek.Twoja sypialnia ,uspakaja i relaksuje.POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie w tej sypialni... I szafa, i parawan i detale... Ale drzwi na wezgłowiu łóżka - bezcenne ;o))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękną masz, sypialnie i cudne ozdóbki

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój sąsiad własnie wymienił drzwi, nie takie piękne jak u Ciebie, ale też stare i drewniane, ale mam chrapkę, mam nadzieję, że jeszcze ich nie porąbał;) Sypialnia wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z tym pięknym parawanem! :)))
    I jakie słodkie jelonki :>
    Ciepełko ślę z zasypanej dziś śniegiem (w końcu! ;) Norwegii :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. same piękne rzeczy :) serio :))) cudnie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie! Totalna zmiana ale jakże wspaniała! Parawan świetny a szafa przepiękna! właśnie identycznej szukam do salonu:))
    Koniecznie więcej pokazuj bo jakoś ostatnio mi Ciebie brakuje:))))
    Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie to wymyśliłaś!! sarenki extra

    OdpowiedzUsuń
  15. super klimat..pozazdrościc ...Zapraszam też do mnie klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Też ostatnio biały i szary opanowuje mnie, a u Ciebie pięknie...muszę zapamiętać ten klimat bo mi odpowiada bardzo....:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest ślicznie moje kolory a szyjątka wspaniałe! Uwielbiam te drzwiczki dają tyle możliwości! Też marzy mi się parawan w sypialni jako dekoracja ale ciągle sie zastanawiam bo toaletkę też bym chciała a że skosy to nie bardzo da się pogodzić. Duża ta nasza sypialnia ale nieustawna. Oczywiście wciąż do Ciebie nie dotarłam :-( Buźki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ piękne te gwiazdki, poducha i sarenki. Normalnie mam ochotę pędzić do maszyny do szycia! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te twoje wnętrze! Sarenki, poducha w gwiazdki i wiszące gwiazdki dodają jej niesamowitego uroku!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawie to wymyśliłaś, i ciekawą masz sypialnie niewątpliwie. A i jeszcze podoba mi się Twój banerek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wymyśliłaś, pomysł z parawanem super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sypialnia. Cudna szafa, poducha i jelonki. Świetny pomysł na ukrycie graciaków. Gratki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie, sennie, klimatycznie - mogłabym tam spędzić całą zimę, bo i czytać byłoby co, z tego co widzę :) Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna metamorfoza, bardzo mi się podoba stonowana kolorystyka. Parawan faktycznie intryguje (jak to parawan :), strona którą pokazałaś to ta męska? A Twoja? Pokaż :))

    W ogóle ślicznie, świeżo i tak zupełnie inaczej. Szafa piękna!

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, jestem zachwycona szafą!
    i resztą też... :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. przepięknie masz:) dokłądnie w moim stylu!

    sarenki absolutnie cudowne, parawan świetny pomysł, oj długo by wyliczać - jest cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Karolino jest pięknie!! Ale niczego innego się nie spodziewałam ;-). Powinnaś zawodowo zająć się urządzaniem wnętrz. Podziwiam zmysł estetyki i wyczucie smaku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest pięknie i bardzo przytulnie, a pomysł z parawanem jest genialny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Och Karo jak cudownie i tak tylko się cieszyć tym spokojem w sypialni,
    na wieszaku niech zamieszka jakaś błyskotka niech mąż wie jaki skarb ma w domu :)
    Sarenki urocze, czy przemyciłaś je do cukierni?
    Ps
    Przepraszam za Karo, tak mówimy do córki i myślę że pasuje do artystycznej duszy :D

    OdpowiedzUsuń
  30. właśnie Cię odkryłam i już zapisałam na mojej liście blogów... dziękuję..

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie piękne te sarenki! Przesłodkie :)
    Pozdrawiam,
    Ola
    dreamyalex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piekna sypialnia, przyjemna i jasna :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna sypialnia :) parawan od razu mnie urzekł od dawna marzę o takim gadżecie :) a u Ciebie ma jeszcze praktyczne zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Za ładna, aby tak ją ukrywać w ciasnych kadrach. Piękne te kadry, ale błagam! Pokaż szerszą perspektywę. Pięknie urządzone i baaadzo chciałabym ogarnąć całość. Pliiiiis

    OdpowiedzUsuń
  36. Ach... tyle mi się wyrwało po oglądnięciu Twoich zdjęć... Naprawdę pięknie. Gratuluję świetnego gustu Karolino :)
    Pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne wnętrze, wszystko zgrane kolorystycznie...cudne!

    OdpowiedzUsuń
  38. Pięknie, bardzo mi sie podoba ta kolorystyka :)
    Czy ten kolor krzesła i szafy to czysta biel? Czy może ecru? Czy mogę zapytac jakiej farby użyłaś?
    Pozdrawiam,
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  39. A to teraz pomieszkujecie w ,,pokoju dziecinnym,,trafiłam? ;)
    Fajny pomysł z tym parawanem, niestety u mnie do wykorzystania w przyszłym życiu ...coraz częściej myślimy o przeprowadzce.
    Stadko sarenek urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna sypialnia i ta sarenka też cudna

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo mi się podoba!!! a parawan to fajny pomysł...

    OdpowiedzUsuń
  42. jakie boskie sarenki, gdzie można takie kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystko piekne, ale te jelonki przebijaja swoja slodkoscia wszystko inne!

    OdpowiedzUsuń
  44. Uwielbiam gwiazdy...bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne to Twoje mieszkanko, tak tam przytulnie i klimatycznie.
    BLOG-SeeHome made with passion

    OdpowiedzUsuń