10 września 2014

Jeans w roli głównej


Postanowiłam, że będę na blogu częściej pokazywać, to co wyszło spod mojej maszyny. Szyję dużo, ale głównie do "Cafe 5" i niekiedy po prostu nie zdążę utrwalić jakiejś rzeczy, bo zejdzie jeszcze świeża;) Ostatnio na tapecie mam jeans. Uwielbiam go w połączeniu z surowym lnem. O widzicie, zapomniałam sfocić lnianej kamizelki obwieszonej jeansowymi broszkami... Może jutro dorzucę?

P.S. Cieszę się, że "łapacze snów" się spodobały. Dzisiaj powstały następne, także i w Galerii się pojawią:)

16 komentarzy:

  1. Jakie piękne kapciuszki :)))) I tak mi pasują do Mimi :)))) Pozdrowionka Karoluś ..

    OdpowiedzUsuń
  2. Super laczki! No i podoba mi sie pomysł zestawu tkanin. :) Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeansowe kapcie, tego jeszce nie widziałam, no bajer ;))
    Zapraszam przy okazji do mnie na wyjątkowe Jesienne Candy! ;)
    Pozdrowienia serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja cię-te ciapki sama uszyłaś?! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne połączenie :) wygląda bosko! szczególnie konik/osiołek przypadł mi do gustu :) super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle wszystko świetne, ale kapcie... kapcie są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ha! wszystko mi się podoba, połączenie lnu z dżinsem świetnie wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten jeans z lnem. Cudna kolekcja i koniecznie pokaż jeszcze tę kamizelkę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic ideas!!! Great, I don't know what I love moste - think I go for the horse!
    All my best from Austria and a happy happy time
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kapciuchy.Cieszę się na myśl o Twoich poczynaniach przy maszynie.Pokazuj jak najwięcej, ja małymi kroczkami uczę się szycia i wiem,źe potrafi wciągnąć.Gratuluję talentu.Zapraszam do mnie na CANDY na szczerepole@blogspot.com Pozdrawiam i na pewno chętnie Tu wrócę.Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę że te same myśli nam w głowie :)))) jeansowo na całego. Ja najbardziej lubię konika !!! Ach ta grzywa - super i kieszonka na brzuszku :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacyjny pomysł na kapcie! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń