6 maja 2013

Słodki biznes














Rozpoczęłam nowy rozdział w życiu. Miałam poważne dylematy, czy pisać o tym na moim blogu. Sądziłam, że to za dużo prywaty, za dużo ekshibicjonizmu z mojej strony. Przez blisko 5 lat dzieliłam się z Wami moje Drogie swoimi radościami i trochę też smuteczkami, dlatego postanowiłam Wam opowiedzieć, co mi się fajnego przytrafiło.  Zrozumiałam, że jeśli tego nie zrobię, to blog umrze śmiercią naturalną, bo moja mała CUKIERENKA absorbuje mnie w 100%! Przejęliśmy słodki interes po poprzednim właścicielu z pewnym inwentarzem, który sukcesywnie przerabiam na swoją modłę. Uprzedzam Wasze pytania - nie, nie piekę sama. Wszystkie wyroby pochodzą z renomowanej krakowskiej cukierni. Obok słodkości mam mały kącik ze swoim rękodziełem i rozszerzam asortyment o produkty, które w moim małym miasteczku wydawały by się nie mieć racji bytu. Półki zapełniam powolutku angielską porcelaną Katie Alice i francuskim szkłem La Rochere. I wiecie co? To był strzał w 10! Na razie eksponuję wszystko na dziecięcym regaliku, ale niedługo jego miejsce zastąpi odnowiony regał śląski. Posiadam 2 ogromne okna wystawowe i mogę wyżywać się na nich bez ograniczeń:) Dać upust swojej pasji dekoratorskiej, estetycznej, artystycznej i wizjonerskiej. Dlatego teraz będę Was zasypywać nowinkami i mam nadzieję, że pokibicujecie mi trochę?

Dzisiaj zapraszam na lody i pierwszą odsłonę Cafe Cukierni pod Nr 5. Nazwa nie jest oczywiście przypadkowa, o mojej fascynacji tą liczbą przeczytacie TU i TU. To niesamowite, jak się wszystko sprawdza:) 

 Droga życia 5 - zmienność, wolność, wszechstronność

"W Twoim życiu zachodzić będzie wiele zmian. Przebiega ono pod znakiem ustawicznego poszukiwania wolności. Wiecznie poszukujesz różnych ścieżek życiowych. Twojemu życiu można nadać tytuł : różnorodność. Lubisz smakować, próbować. Jesteś elastyczny i nie boisz się zmian. Masz wszechstronne zainteresowania. Nie chcesz tylko, aby cokolwiek, kiedykolwiek Cię ograniczało.
Nie lubisz rutyny i nudy - nie będzie Ci dobrze szła realizacja jakichkolwiek zadań, które wymagają systematyczności i które muszą być skończone w jakimś narzuconym terminie."

134 komentarze:

  1. Bardzo, bardzo Wam kibicuję. Słychać w Twoim głosie pasję i miłośc do tego, co teraz robisz. Trzymam więc kciuki , ale czasami odezwij się i podziel emocjami. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, brawo Karola!
    Trzymam mocno kciuki za cukierenkę. Mam nadzieje, że ten nowy etap życia przyniesie same sukcesy i mnóstwo radości :)

    5ka i dla mnie jest wyjątkowa, urodziłam się 5go. Kto wie, może kiedyś skosztuję lodów w Cafe Cukuerni pod Nr 5 ?

    Ścieżkami majowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wielką radością będę zglądać do Twojej cukierenki. Szkoda,że tak daleko.....No cóż, pozostają wirtualne odwiedziny. Może kiedyś trafię do Ciebie na kawkę i serniczek:)Któż to wie?
    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pomysłu, odwagi, zapału i inwencji. Trzymam mocno kciuki za powodzenie :)
    ściskam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję! Piękne wnętrze...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie!! Brawo za odwagę. Trzymam kciuki za powodzenie. Jak będę w Krakowie to chętnie zawitam w Twe progi (tylko podaj jakieś namiary).
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Podpatruję Ciebie od daaaawna, a jak zobaczyłam dzisiejsze zdjęcia, pomyślałam: to miejsce wygląda jak przez Ciebie stworzone... Nie pomyliłam się!
    Gratuluję! Podziwiam! Kibicuję!
    Rozumiem, że to słodkie miejsce bardzo Cię pochłonie, ale mam nadzieję, że stąd nie znikniesz i będziesz się dzielić nowinkami spod "piątki" :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!!! Wygląda wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki aby się udało, jak patrzę na te zdjecia to musi się udać, nie może być inaczej, sama chętnie bym odwiedziła to wspaniałe miejsce:) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie bym do Ciebie zagladnela na małe co nieco....
    Już okna zapraszają do środka ...
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło zobaczyć wnętrze Twojej słodkiej cukierni:) Jeszcze raz gratuluję i wszystkiego dobrego!!!!
    Kubeczki do Katie Alice bardzo mi się podobają, też mam ochotę sprawić sobie takie. Piękne miejsce stworzyłaś, tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, gratuluję tak pięknego i klimatycznego miejsca. Chętnie bym wpadła tam na kawę, czy można prosić o adres kawiarenki na maila? Myślę, że nie mam tak daleko. Pozdrawiam marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje, słodki, pastelowy biznes to jest to:) Sama bym wpadła z chęcia. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że w końcu mogę zobaczyć TO miejsce!!Jest cudnie!wiedziałam,że wyczarujesz niesamowity klimat!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe miejsce ... słodkie samo w sobie i jeszcze te prawdziwe słodkości :)
    Te kolory, wzory ... jaśniutko i przepięknie.
    Powodzenia z serca życzę !!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki i troszkę po cichutku zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniale! Gratuluje i trzymam kciuki! :) Chętnie sama bym zajrzała do takiej cukierni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super ! ! ! pasuje do Ciebie i ten wystrój :), brakuje mi właśnie takich miejsc u mnie w mieście .... trzymam kciuki za przedsięwzięcie ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie urządziłaś Waszą cukiernię:)) Gratuluję i trzymam kciuki! Aż mi ślinka cieknie na widok tych lodów!!! Szkoda, że tak daleko:((
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ależ tu bajecznie! bardzo, bardzo mi się podoba jak urządziłaś to wnętrze.
    pozdrawiam i życzę, by słodki interes dawał Wam samą słodycz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia , za całego serca...i wytrwałości! jest pięknie,tak światowo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana chcę do Ciebie pojechać!!! O takiej lodziarni i kawiarni marzylam,żeby oczywiście się delektować, takiej mi brakuje na moim osiedlu. Zdradz proszę adres a niebawem się pojawie!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulację :) i trzymajm mocno kciuki, żeby wszystko się udawało tak jak tego pragniesz!!
    Na zdjęciach wygląda cudnie!
    BUZIAK na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też jestem numerologiczną 5 :D

    Gratuluje i mocno trzymam kciuki !!!! Cafe Cukiernia wyglada jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniała wiadomość Karolciu! zdjęcia są niesamowite...miejsce magiczne...już sobie wyobrażam te witryny! wow:))) sama kiedyś była dekoratorką... ach to jest to! trzymam za cukiernię i galeryjkę mocno kciuki! fantastyczne jest to, że robicie co kochacie:)))

    a 5!~nawet mi nie mów:) wczoraj miałam rocznicę ślubu, więc jak się domyślasz kocham tą liczbę:)))
    ściskam ciepło i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  26. o matulu jak cudnie i ja również poproszę o namiary może kiedyś uda mi się posmakować waszych specjałów;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję z całego serca... miejsce jak z bajki .Myślałam, że pokazujesz jakieś cudne inspiracje z pinterest...życzę Ci aby to miejsce cały czas było wypełnione ludźmi, którzy są zadowoleni i oblizują się po pysznych lodach...też bym je zjadła. Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow. Tak czulam, że coś wisi w powietrzu za tą ciszą. Pięknie! Gratuluję! Tak sobie wyobrażam jak tam spacerujesz i doglądasz wszystkiego :-) Jestem troszkę jak się ubierasz idąc w tą Twoją bajkę ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też Gratuluję... Fantazji:) Będę kibicować i z przyjemnością oglądać efekty Twoich pasji... i nastrajać sie pozytywnie na życie...:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ochhhhh, wnętrza wyglądają WSPANIALE! Nie mogę się napatrzeć :-) Często przejeżdżamy w okolicy, może kiedyś się odważę i wpadniemy na ciastko? bardzo bym chciała! :-)
    Pozdrowienia i powodzenia! Niech przyniesie Ci dużo radości i satysfakcji!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje , cieszę się Twoją radością i życzę powodzenia , a miejsce śliczne i klimatyczne .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaaacie! ale cudownie! tam można by umrzeć z nadmiaru pięknych rzeczy :) cudnie :) gratulacje i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluje!Zaluje tylo,ze bedac w Polsce nie bedzie mi do Ciebie po drodze.Bede cieszyc zmysly wirtualnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Karolinko kibicuję Ci z całych sił, na pewno będziesz miała wielu klientów i wielbicieli bo stworzyłaś przepiękne, magiczne miejsce:)
    Jesteś przykładem, że marzenia się spełniają jak się bardzo tego chce!
    Buziaki zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze miejsce! Za ludzi z pasją będę zawsze trzymała kciuki, nawet jeśli ich nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne wnętrze! I to okno! Szkoda, że mieszkam tak daleko, na pewno bym odwiedziła! Pozdrawiam i życzę samych miłych gości:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję biznesu i trzymam kciuki za powodzenie:)
    Pięknie to wszystko urządziłaś:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Karolka trzymam mocno kciuki!! i kibicuję z całego serca! miejsce urokliwe i od razu widać "Twoją rękę", myślę, że potrzeba nam właśnie takich cudownych miejsc z duszą, by oderwać się choć na moment od rzeczywistości, z największą przyjemnością wypiłabym u Ciebie kawkę i wrąbała ciasteczko ;)... ściskam gorąco! i gratuluję!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję i życzę powodzenia w cukierniczym biznesie :)
    Trzymam kciuki!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  40. No czułam przez skórę, że u Ciebie będą jakieś zmiany, bo ta cisza na blogu była już zbyt długa :) Trzymam kciuku Kochana za ten nowy etap w życiu. Już jest cudnie, a znając Twoje możliwości wyczarujesz bardzo klimatyczne miejsce gdzie będzie można z wielką przyjemnością skosztować tych pyszności.

    buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  41. łaaał ! gratulacje! zaczęłam oglądać zdjęcia i myślę-co za piękne miejsce...a potem doczytałam
    łałłał!gratuluję i zazdroszczę-tak pozytywnie:p

    OdpowiedzUsuń
  42. a gdzież można ją odwiedzić? PIĘKNA!!!!!!!!!!!!!! GRATULACJE!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Połączenie pracy z pasją to cudowna sprawa. Gratuluję i żałuję że nie mieszkam w pobliżu .

    OdpowiedzUsuń
  44. Cafe Cukiernia wygląda wspaniale i ma niesamowity, urzekający klimat... Twój klimat Karolino:):) Wielkiej radości i satysfakcji z tego co robisz, powodzenia! :):)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jak pięknie!! Gratuluję z całego serca! Bardzo się cieszę jak spełniają się marzenia :)Pięknie i tak słodko :))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję i kibicuję :) oraz żywię nadzieję, że kiedyś w to urocze miejsce trafię :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak jak w Zielonej Chatce...
    Serce w każdym detalu...
    Pozdrawiamy najcieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale tam pięknie :) gratuluję biznesu :D i kocham lody :P

    OdpowiedzUsuń
  49. trzymam kciuki za słodki interes:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kibicuję i trzymam kciuki, powodzenia i czekam na nowiny :)

    OdpowiedzUsuń
  51. oj wygląda przepięknie. Z takim wyczuciem smaku to sukces gwarantowany :) i tego Ci życzę z całego serca. Widać że przepięknie się w tym realizujesz.

    OdpowiedzUsuń
  52. A ja się zastanawiałam czy Cię tak szycie pochłonęło i sklepik internetowy, czy co? ;)

    Super Karolinko!!!!!!!!!! :))))))))))
    Też zazdroszczę pozytywnie :) czasem mnie takie myśli nachodzą, że chciałabym właśnie mieć taką kawiarenkę urządzoną przez siebie i po części z własnymi wypiekami ;)

    Twoja cukierenka prezentuje się wspaniale :)))
    Cieszę się, że napisałaś o tym i kibicuję! :)
    Powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne i klimatyczne miejsce stworzyliście. Gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Już się zapowiadam :D Mam kolejny powód do odwiedzenia Twojego miasta... Uściski i życzenia wielu doceniających wnętrze i przysmaki klientów!

    OdpowiedzUsuń
  55. Kocham ludzi z pasją <3 Trzymam mocno paluchy za to by się powiodło.
    Życzę wielu smakoszy i powodzenia!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. Czułam, że coś "knujesz" i bardzo dobrze, że piszesz o tym na blogu. Pisz i pokazuj jak najwięcej :)
    Gratuluję kochana!
    Teraz to już pozostaje życzyć full klientów nie tylko na wyroby cukiernicze (a te przecież prawie jak towar pierwszej potrzeby :))) Na świetne rękodzieło, szkło i skorupy....
    Pięknie, pastelowo, delikatnie i romantycznie :) Cieszę się, że powstają tak piękne miejsca.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  57. Kochana! Ściskam palce za powodzenie ale jestem spokojna, że wszystko będzie się doskonale kręcić, nie tylko lody :)) Też jestem piątką:))) i wiem jak to jest, kiedy cieszą tylko te sprawy, które są przed nami.
    Nie odzywam się tutaj bo jak zwykle organizuję nowe projekty i przedsięwzięcia ;))
    Podziwiam Twoje talenty rozliczne i życzę sukcesów!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. Super!!!! trzymam kciuki za Ciebie - koniecznie napisz gdzie się mieścisz - będziemy reklamować i wpadać na lody :) ...oh stworzysz miejsce marzeń co drugiej blogerki :)pozdrawiam serdeznie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. :))))))) Piekne miejsce i baardzo Twoje !!!! Trzymam moccno kciuki i z przyjemnościa popatrzę na nowe zdjęcia :)) Grunt to żyć tak aby byc szczęśliwym i to się czuje czytając ten post !! Pozdrowionka..

    OdpowiedzUsuń
  60. WIELKIE PRZEOGROMNE GRATULACJE !!!! POWODZENIA !!!!! Z miłą chęcią zajrzałabym na chwilke relaksu :) Może - gdy będe w okolicy... tylko pojęcia nie mam, gdzie to cudowne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudne miejsce stworzyłaś, gratuluję i mocno trzymam kciuki:)
    Na pewno się uda, bo na to zasługujesz:)))
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Tak czułam , że coś jest na rzeczy.Szczerze!
    Uda Wam się na pewno.
    Jesteś urodzoną biznes woman(hi, hi).
    Lubelskie trzyma kciuki.
    P:))

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratuluje odwagi i wszystkiego najlepszego zycze. Jak to milo wstawac do pracy z usmiechem na twarzy, isc i ronic to, co sie kocha. Troszke zazdroszcze, ale ryzyko to moja slaba strona. Jednak Wam wielkie powodzenia i "kopniak" na szczescie.

    OdpowiedzUsuń
  64. Ps. Mialo byc ROBIC, a nie ronic.

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniale Karolina! Gratuluję!!!
    Tez marzyło i się...

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluje Ci z całego serca :) i wiesz teraz będe czekała z utęsknieniem na Twoje nowe zdjęcia i wpisy dotyczące cukierenki. Zrób może zdjęcie wystawy i podaj adres a jak bede w Krakowie to napewno Cie odwiedze

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratulacje! trzymam kciuki za powodzenie.. pięknie tam

    OdpowiedzUsuń
  68. Wow, piękne miejsce stworzyłaś :) Gratuluję i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kochana! gratuluję odwagi i trzymam kciuki za powodzenie i pełny sukces :) jestem pewna, że sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  70. genialne miejsce, słodkie pastelowe,lodowe, dla mnie raj, trzymam kciuki, bo takich miejsc jak na lekarstwo w naszym kraju. pozdrawiam ciepło Piecyk

    OdpowiedzUsuń
  71. Z całego serca gratuluję!!!
    Przepiękne miejsce i z chęcią bym je odwiedziła:)
    Trzymam kciuki za sukces i serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  72. Zaparlo mi dech, to miejsce wygląda jak marzenie, jak raj, w którym chcialoby sie spędzać kazda wolna chwile! Ah, jak zaluje, ze Kraków jest tak daleko! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Rewelacja, jestem podekscytowana i dostałam poweru do działania! powodzenia! Zapraszam na anielskie candy:)

    OdpowiedzUsuń
  74. Fantastyczne!!!!!! Gratuluję pomysłu , odwagi, zapału w tym co robisz, smaku, gustu....
    Życzę sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  75. jestem oczarowana. przepięknie to pani urządziła!!!
    graatuluje, jakie to miasto, jesli mozna wiedziec i wybrac sie na lody...
    swietnie urzadzone :))

    OdpowiedzUsuń
  76. Super, ogromu szczęścia i wielu klientów życzę. Z całego serca. Pięknie to wygląda, a i pomysł połączenia rewelacyjny. Podziwiam odwagę i wiarę, bo u mnie jej nie ma :( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. fajne miejsce, fajne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  78. Witaj
    Gratuluje ogromnie, i chętnie zjem u Ciebie pyszny puchar lodowy. Z Krakowa to tylko rzut beretem.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  79. Kobieto, szalejesz! Żałuję, że nie napisałaś wcześniej, bo byłam na majówce w Krakowie i z pewnością bym Twoją cukiernię odwiedziła :) Życzę powodzenia z całego serca. :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gratuluję piękny słodki interesik :)
    a podaj adres :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Super! W takiej lodziarni to nie tylko brzuszek się nakarmi, ale i oczy. Wszystko takie llookowe :) Życzę wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Wspaniale!!!! Gratuluję! Słów mi brak aby wyrazić mój entuzjazm do tego co robisz. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  83. jakie piekne, magiczne miejsce! oby widolo Ci sie bardzo dobrze. Sama mam swoja mala firme i wiem ile to stersu, ale tez pozytywnej energii i jaki to ogrom inspiracji i mobilizacji, by bylo coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudownie sie zapowiada!Gratuluje z calego serca i trzymam kciuki zeby ten slodki biznes przynosil jak najwiecej radosci,spelnienia... no i zyskow :o)
    Pozdrawiam serdecznie
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  85. Karolciu cieszę się ,że zamieściłaś tę notkę na blogu. Po cichutku kibicowałam i muszę się przyznać , ze właśnie tak to miejsce sobie wyobrażałam ;)
    ŻYCZĘ WAM WYTRWAŁOŚCI, ZADOWOLONEJ KLIENTELI I OCZYWIŚCI MOMENTÓW WYTCHNIENIA(w każdym biznesie chwila dla siebie, na wagę złota)

    OdpowiedzUsuń
  86. W Twojej cukierni jest uroczo spokojnie:) Piękne wnętrze. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  87. Cudnie, życzę duużżoo klientów :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Gratuluję!Pięknie.Chętnie wpadłabym na słodkości:)Trzymam kciuki!!!Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  89. Karolino, jesteś Pastelową Wróżką! Pięknie, pięknie w tej cukierence. Może kiedyś uda mi się do Ciebie wpaść w gości na słodkości :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratuluję Ci serdecznie!!! Jak tam pięknie!! Zresztą Ty nie mogłaś stworzyć nic innego jak nie takie cudne miejsce!!!Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  91. super!! trzymam kciuki za powodzenie biznesu :) a jak tylko będę w Krakowie zrobię wszystko żeby znaleźć i odwiedzić cukierenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Koniecznie muszę Was odwiedzić jak będę w Krakowie.. w mieści w którym spędziłam cudowne lata życia.. ach,studenckie czasy.. :)

    OdpowiedzUsuń
  93. wow! ta cukiernia jest przeniesiona niczym z magicznej bajki... oj jak szkoda, ze teraz mam tak daleko;( Karolino życzę Tobie aby Wasz słodki biznes był Waszym słodkim życiem... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  94. Własnym oczom nie wierzę!!! Ile ciepłych słów od Was dostałam! Jestem wzruszona:)
    Dziękuje Wam z całego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudowne miejsce. A filiżanka z sikorką to od tej chwili moje marzenie. I kolejny punkt, by odwiedzić Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
  96. jakoś mi słów brakło :) już kilka razy przewiałam monitor góra-dół i wiem , że chciałabym tam zjeść mega porcję lodów!!! koniecznie kwaśnych :D jest tam przecudnie!!! gratuluję, życzę powodzenia i zazdroszczę odwagi, siły i spełnienia marzeń :) wszystkiego czego się łapiesz zamienia się w złoto :D

    OdpowiedzUsuń
  97. Wcześniej podziwiałam Twoją Zieloną Chatkę i jej "świetlistość", gustownie dobrane detale, a teraz cukierenka :) Cudo! Gratuluje! A te okna obłędnie wielkie! Super! Uwielbiam Światło :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękne miejsce stworzone przez osobę o pięknej duszy. Gratuluję i koniecznie podaj namiary, myślę, że nie tylko ja chętnie odwiedzę to magiczne miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluje, podziwiam i trzymam kciuki za dalsza pomyslnosc "slodkiego interesu":) Widac ze wszystko stworzone z miloscia, dokladnoscia i pasja, wiec cos takiego musi sie po prostu udac...:) Tak trzymac,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Ależ urocza kawiarenka! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  101. Urocze ,przytulne is liczne miejsce.I stworzone z wielkim smakiem i dobrym gustem.Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Dużo radości i uśmiechniętych klientów życzę :)))) Piękne miejsce.
    Pozdrawiam
    Sylwia:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jesteś cudownym dowodem na to, że nie wolno bać się własnych marzeń :)
    Trzeba w nie wierzyć i po prostu realizować, krok, po kroku...
    Piszę tutaj po raz pierwszy, ale podglądam, podziwiam i dopinguję Tobie od kilku lat.
    Głęboko wierzę, że i ten "projekt" powiedzie się w 100%
    3mam mocno kciuki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  104. Wielki ukłon i szczere gratulacje dla Ciebie:D Bardzo się cieszę, że właśnie dzięki takim ludziom jak Ty mamy takie piękne miejsca jak to które stworzyłaś:D Niech SŁODKI BIZNES kręci się kolorowo:D
    Ściskam mocno z wielką nadzieją w sercu, że kiedyś uda mi się odwiedzić to miejsce:)
    Pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  105. brawo! gratuluje pomysłu i odwagi. Miejsce wygląda niesamowicie i jestem pewna, że klienci będą walić drzwiami i oknami:) szkoda, że ja mam do Twojej kawiarenki daleko, bo na pewno zostałbym stałym bywalcem.
    pozdrawiam i trzymam kciuki żeby wszystko poszło po Twojej myśli. W końcu podobno marzenia się spełniają jeśli im tylko trochę pomożemy :)

    OdpowiedzUsuń
  106. nie powiem że nie zazdroszczę, jak zazdroszczę - odwagi, talentu i wspaniałego miejsca do "wyżycia" się :)
    życzę samych zadowolonych i powracających klientów :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  107. Ja też się zastanawiałam czemu tak przepadłaś:)super,że jesteś,a Twój słodki biznes prezentuje się bajkowo!mam nadzieje,że uda nam się kiedyś zagościć w Twojej cukierni:)
    pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  108. Dziewczyny piszcie np."jak będę w Krakowie to poszukam Twojej kawiarenki"itp., ale zwracam uwagę Llooka mieszka w Bochni (45 km od Krakowa), i tam też jest cukiernia. Ciastka sprowadza z krakowskiej cukierni,a w Krakowie bywa często w niedzielę na targu staroci pod halą targową. No chyba że macie do nas 300 km, to rzeczywiście można połączyć podróż, ale raczej stawiam na to, że nieuważnie czytacie blog :)
    Llooko życzę powodzenia. Fajna lokalizacja: rynek i kopalnia po sąsiedzku.

    OdpowiedzUsuń
  109. Niech kwitnie tak cudowny interes, a noz trafie tam pewnego dnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  110. Piękna cukierenka, gustowna i delikatna w kolorach..numer 5 to także numer, pod którym mam galeryjkę:)) też to lubię: pozdrawiam i życzę Ci sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  111. Ja przechodze koło niej codzennie ,jest cudna i nie jest w krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  112. gratulacje! cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  113. Ależ mi zaimponowałaś !!! Kochana jesteś wielka !!!
    Na pewno klientów nie zabraknie :)))
    Ściskam mocno mocno, kiedyś Cię odwiedzimy na pewno !
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  114. Pięknie-bo smacznie,zdrowo i kolorowo.Pozdrawiam z Wejherowa

    OdpowiedzUsuń
  115. coś pięknego.... aż czuję smak tych pastelowych lodów!

    GRATULUJĘ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  116. Super - trzymam kciuki i nie wątpię że się powiedzie bo wszystkiego czego się dotkniesz zamieniasz w złoto. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  117. Serdeczne gratulacje. Rewelacyjny pomysł. Trzymam kciuki i mocno kibicuję!
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  118. Trzymam bardzo mocno kciuki i strasznie się cieszę że robisz coś co jest Twoją pasją;)
    Pozdrawiam ósemka;)

    OdpowiedzUsuń
  119. Och! Piąteczka jest na 5 :-))) No coś pięknego! Przecudownej urody tapeta, kubeczki, chorągiewki. A ta lodziarnia :-) Och! Już czuję jak tam pięknie pachnie: śmietaną, wanilią, lodami i świeżo zaparzoną kawą. Wkrótce Was odwiedzimy i to będzie przesłodki dzień :-) Jeszcze raz GRATULUJEMY!!! Jesteście wspaniali!
    Duża buźka, moc uścisków i do szybkiego!
    Niech się kręci :-)))

    OdpowiedzUsuń
  120. Przepiękne miejsce z Twoją artystyczną duszą. Aż chce się spróbować tych lodów. Gdzie Ty mieszkasz, bo zapomniałam? Pewnie daleko, znając życie.

    OdpowiedzUsuń
  121. Trzymam kciuki i żałuje ze mieszkam zbyt daleko aby zostać Wasza stała klientką ;-) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  122. wow!!co tu duzo pisac. jest pieknie!serdecznie gratulujemy i trzymamy kciuki za cukierenke

    OdpowiedzUsuń
  123. to ja ten 125 komentarz pozostawię wraz z zachwytem i życzeniami wszelakiego powodzenia!!! u mnie bardziej piekarski biznes sie szykuje :))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  124. Jak tu jest ładnie!!!Karolku trzymam kciuki. Niech Wam się kręci ten biznes na piąteczkę z plusem!!!Jak będę kiedyś w Waszych stronach z pewnością odwiedze ten cukierkowy lokal;-)już mam ochotę na przepyszne lody waniliowe;-)buźka wielka

    OdpowiedzUsuń
  125. O rany, ależ tu tłoczno :) Parę dni temu, przejazdem byłam w Bochni, znalazłam TO MIEJSCE, ale niestety "kawiarenka" była zamknięta:( Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  126. trzymam kciuki!też jestem 5 , a Bochnia to strony rodzinne moich dziadków , mieszka tam moja rodzina, której nigdy nie poznałam.... pozdrawiam z Gdańska

    OdpowiedzUsuń
  127. Jak pięknie!!! Mam nadzieję, że kiedyś pojawię się tam osobiście! Bardzo się cieszę gdy ktoś spełnia swoje marzenia :) POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  128. super! najlepiej robić to co się kocha, bo robi się to z pasją, a jeśli jest z tego parę groszy to tym fajniej. życzę powodzenia i mam nadzieję, że będzie okazja Cię odwiedzić. Bardzo dobrze, że wrzuciłaś ten post i się pochwaliłaś! Kibicuję mocno za sukces!

    OdpowiedzUsuń
  129. Dokładnie od 2 czerwca byłam na wczasach w hotelu Sutoris który mieści się na wprost tej cukierni.Moje okno właśnie wychodziło na wprost tej cudnej wystawy gdzie codziennie oglądałam te cudeńka.I teraz powiem Wam ,że w ostatni dzień mojego pobytu w Bochni zakupiłam tam przecudą Panią Króliczkową i poznałam osobiście przesympatyczną właścicielkę Panią Karoline.Moje dzieci i mąż rozkoszowli się smakowitymi lodami z tej cukierni.Pozdrawiamy serdecznie wszystkie Pani prace są przepiękne :) Dorota z Jastrzębie Zdrój

    OdpowiedzUsuń
  130. O rany gratulacje, właśnie taka cukierenka z kącikiem na własne wyroby mi się marzy. Trzymam kciuki żeby Ci się udało. Może kiedyś uda mi się do Ciebie zajrzeć :)
    Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  131. Słodki ten Twój biznes:) Jestem ciekawa czy coś zmieniło się od tego czasu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń