20 września 2014

Jesienne poduszki

Nosi mnie, aby zmienić co nieco w pokoju Mili.  Poczyniłam już pewne przymiarki, ale najpierw musimy naszej gwieździe zmienić łóżko na większe... I tu pojawia się problem... Wszystkie łóżka, które mi się podobają mają wysokie wezgłowia, a te nijak się pod skos nie zmieszczą. Krótkie łóżko to i owszem, ale te na 2 metry długie, to już jest problem. Dla przypomnienia pokój Mili jest TUTAJ. Zamiast girlandy zawiśnie sznur drewnianych korali, a reszta wyjdzie w praniu:)

MIŁEGO WEEKENDU DLA WSZYSTKICH ODWIEDZAJĄCYCH MNIE!!!

23 komentarze:

  1. No to nie pozostaje nic innego jak zrobić ramę łóżka i włożyć w to materac. Jak patrzę co robicie z zieloną chatką to z pewnością poradzicie sobie z łóżkiem Mili.

    Poduszki świetne i super klimat się szykuje :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj czekam na ciąg dalszy zmian, bo poduchowy początek rewelacyjny!!

    OdpowiedzUsuń
  3. RAJUŚ JAKA ONA JUŻ WIELKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! czas płynie jak szalony ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne poduszki, czekam na kolejne zmiany w pokoiku :) Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne słodziaki! Ale gruszka to już FANTASTYCZNA! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne! ta z chmurką bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój Twojej Córeczki jest śliczny i wierzę,że wymyślisz coś z łóżkiem :)) podusie słodkie :))

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie wiem , jeszcze gruszka to jesienny owoc , ale zupełnie inne wrażenie mam co do chmurki. Czuję , że dopiero co będzie wiosna. Taka ona radosna i nie ma nic ze stalowego jesiennego nieba. To pewnie tak na zaś......

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne. Chmurka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  10. bajeranckie poduszki :) Uwielbiam takie kolory!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne poduszki ta chmurka szczególnie przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za fantazja! Piękna, naprawdę piękna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudo, a ta chmurka- coś idealnego do dziewczęcego pokoiku.Na prawdę super.Podziwiam i zainspirowałaś mnie bardzo.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. słodzio- miodzio... Super. Pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. swietne poduszki,idealne przytulamki dla malych pociech :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne, takie pomysłowe, bardzo mi się podobają Twoje poduchy, dużo tu pięknych rzeczy zobaczyłam, pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej obserwuje twojego bloga od niedawna i jestem zachwycona,wszystkim ,dosłownie wszystkim a najbardziej nie mogę się doczekac jak w tym roku na swięta Bożego Narodzenia przystroisz kuchnię, bo w tamtym roku była boska.Jak znajdziesz chwilkę zapraszam do mnie na bloga ,i choć na razie za wiele tam nie ma ,bo cały czas opanowuję go bardziej ze strony technicznej,to powolutku się rozkręcam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń