18 stycznia 2015

{Nowości w Gościnnym}

Gościnny bez "łazienki"? Nie może być! Zaaranżowałam więc mały kącik do mycia. Dizajnerska umywalka powstała ze szklanej miski i starej praski do sera;) Mini komódka pomieści drobiazgi i kilka rzeczy naszych gości. Za jej złożenie odpowiadają w 100% dzieci. Pewnie dlatego wraz z otwieraniem szuflad lecą wszystkie dobra zgromadzone na jej górze;D Trzeba ją zatem dopracować i gałeczki zmienić na bardziej indywidualne. Gościnnemu brakuje jeszcze oświetlenia, wieszaka za drzwiami i wąskich  półeczek na wyeksponowanie albumów, ramek... Tymczasem Gero "rzeźbi" dla mnie półko-domki na wystawę sklepową. Czas pożegnać świąteczną wystawę w {Cafe 5} i zmalować coś w pastelach... Niedługo odsłona!

Miłego tygodnia moje Drogie!!!


30 komentarzy:

  1. przepięknie :) przytulnie bardzo..... ja wzdycham do tego wspaniałego okienka :) i do tych desek

    OdpowiedzUsuń
  2. Umywalka mega dizajnerska!:) A komódkę poznaję… u mnie "robi" za podumywalkową:D
    Takie wiosenne słońce wpada do Twojego gościnnego Karolino, piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydawała ciut za wysoka do gościnnego, dlatego zwyciężyła praska;) A w sobotę było u nas przepięknie! Nawet dzieci chciały się rozbierać do podkoszulków...;D

      Usuń
  3. Bardzo oryginalny kącik toaletowy powstał, super wygląda :) Gratuluję pomysłowości , w wolnej chwili zajrzyj mnie , miło mi będzie jeśli zostaniesz moim obserwatorem , ściski serdeczne przesyłam i do miłego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wnętrze, ściany z desek mega...

    OdpowiedzUsuń
  5. To jednak praska do sera:))) Tak myślałam, ale one w różnych "kształtach" bywają i do końca nie była pewna:) Czyściłaś ją jakoś?:) Bo wygląda idealnie!:) Cały pokoik wygląda pięknie. Czysto i jasno:)
    Bzuiaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu praska wymyta wodą z szarym mydłem - efekt murowany! :)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki za "przepis":) Mam wiele rupieci do wyczyszczenia:)

      Usuń
  6. Za każdym razem jak widzę twój domek gościnny to wzdycham -same ochy i achy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie Karolino :) Po prostu cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie tam u Was :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybieram się do ciebie w gości wiesz?;) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. Robi się coraz cudniej !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie, pięknie, jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak patrzę na te zdjęcia to od razu myslę, że chciałabym być Twoim gościem :D. Cudnie! Nie mogę się doczekać na nową odsłonę Cafe 5. Miłego tygodnia Karolina!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne odczucia do mojej "komentarzowej poprzedniczki". Mogłabym spędzić niejeden dzień i niejedną noc w takiej gościnie :) Pokój jest piękny i bardzo "zapraszający".
    Pozdrawiam
    Ewela

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie, jak z żurnala.....bardzo podobaja mi sie Twoje fotki Waszych wnętrz.....

    OdpowiedzUsuń
  15. Więc gościnny czeka już na gości :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. what great pictures !!! love greetings from angie from Germany

    OdpowiedzUsuń
  17. niezwykle inspirujace wnetrze!

    OdpowiedzUsuń
  18. a mnie sie wydaje że pięknie to zdecydowanie za mało:-)
    pzdr ciepło

    OdpowiedzUsuń