8 lipca 2009

Szczęściarze




Szczęściarze to ludzie, którym sprzyja los, a co za tym idzie, odczuwający stan euforii, radości i przyjemności. Do tytułowych szczęściarzy należą : Llooka i jej syn Wiktor. Jak się mamy inaczej nazwać, kiedy na dzień dobry listonosz przynosi pakę, a w niej cudne obrazeczki z ręcznie wyszytymi retro pojazdami! I to wszystko od bezinteresownej, wspaniałej MAMY Agutka z pretty pleasure. Słowo DZIĘKUJEMY to zbyt mało by wyrazić wdzięczność.
Obrazki jeszcze nie zyskały stałego zakwaterowania, ale przymiarki wypadły pomyślnie. Chyba telepatia istnieje, bo w zbiorach od razu odnaleźliśmy odpowiedniki wyszytych pojazdów. I jak tu nie wierzyć w szczęście!

21 komentarzy:

  1. oj szczęściarze z Was!!! ja też bym tak chciała! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są fantastyczne :) Szczęściarze jak nic!
    Przyszło mi do głowy od razu, że hafty pojawiły się po zainspirowaniu pojazdami, a tu widzę, że to przypadek? intuicja?
    Zazdroszczę i pzodrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście niezła telepatia, idealne modele do obrazków :) gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale superowe obrazki, swietne do wystroju dzieciecego pokoju:).

    OdpowiedzUsuń
  5. mój mąż z zazdrości by zzieleniał! dobrze, że są jeszcze dobrzy ludzie!

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę!!! To chyba naprawdę telepatia :) Przyznaj się Llooko, po wizycie listonosza szybciutko pobiegłaś zakupić stosowne autka? A tak serio: cieszę się,że się podobają :) Mamutek Agutka.

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ cudowności :) też myślałam że obrazki inspirowane autkami były.. a tu taka niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jednoskrzydła dlaczego mąż by zzieleniał z zazdrości?
    Enchocolatte, Elle, tak jestem szczęściarą!
    Somko, Leno, Caminho Dziękuję!
    Mamutku Agutka wielkie wielkie dziękuję. A z tą telepatią to chyba prawda. Autek nie dokupiłam, są "ordzinał" UK sprzed 2 lat!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szewczykana dziękuję, ale te peany to należą się Mamutkowi Agutka, ja tylko śmietankę spijam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Llooka.. wysłałam Ci coś mailem :) Może Ci się przyda :) choć na obrazek to raczej nie (chyba że maleńki) bo jakość słaba... No sama zobaczysz :)
    Pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie szczęściarze ;-) Śliczne są te obrazki.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozbawił mnie komentarz anonimowej osoby ;) cudne te hafty i pasujące samochody!!! Normalnie zazdroszczę szczęściarzom :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj szczęściarze.Tylko Wam pozazdroscić.

    Cudne obrazki..I te pasujące zabawki...Profesjonalne zdjęcia

    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Llooka dobroć przyciąga dobro, tak to już w życiu jest:)
    Serdecznie gratuluję tak wspaniałego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  16. ...no sama nie wiem... czy lepiej prezentują się te hafty na tle samochodzików, czy może odwrotnie???
    w każdym razie komplet stanowią rewelacyjny.

    Pozdrawiam serdecznie szczęściarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no co tu można jeszcze dodać?
    Wy to macie szczęście!!

    też myślałam na początku, że to haft inspirowany tymi autkami :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęściarze z Was, autka superanckie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafty! Ja ostatnio się haftami zachwycam, bo zaczynają mnie wciągać. A zestawienie z autkami obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obrazki śliczne! Szczęściarze!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń