26 maja 2013

Przyjemności, radości i kilka nowości...















     Ten weekend obfitował w miłe wydarzenia. Urodzinowe przyjęcie przeniosłam na sobotę i niestety nie odbyło się w terenie z racji brzydkiej pogody, ale i tak było pysznie:) Skonsumowaliśmy pyszny tort cherry (muszę go dla Was sfotografować, bo jest nie tylko smaczny ale i ładny wizualnie). I co najważniejsze były śliczne kwiaty i prezent od Gero - bransoletka MOSCHINO. Jestem nią zachwycona! Jest idealnie w moim g u ś c i e! Serca są bardziej czerwone niż na zdjęciu i o to chodzi!

Druga bardzo miła sprawa, to kredens. Wyglądał tak i tak, ale to już przeszłość! Miejsce docelowe? Oczywiście cukierenka. Stoi w miejscu dziecinnego regału. Dzisiaj nie pokażę Wam go jeszcze w pełnej krasie, ponieważ nie jest zapełniony i świeci pustkami, ale kilka fragmentów widać. Na jednym ze zdjęć widać miejsce pod galeryjkę. Będzie ona powstawać fazami, bo na razie to dla mnie za dużo...

I jeszcze jedna słodka niespodzianka mnie spotkała. W dzień urodzin przyszła do mnie niespodzianka od Paulinki. Prześliczna ściereczka w muffinki będzie oprawiona i zawiśnie w jednej z pustych ram. I cudowne serduszko, które już ma miejsce na gałce kredensu. Dziękuję jeszcze raz Kochana!!!

31 komentarzy:

  1. Ślicznie u Ciebie, słodko i jasno :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty i zdjęcia, mogłabym takie oglądać godzinami.

    OdpowiedzUsuń
  3. nic tylko podziwiać ;) ślicznie , piękne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  4. wzystkiego NAJ!!! wszystko cudne i cukierkowe... piekne zdjecia!!!
    a.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, uwielbiam te pastelowe kolorki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne prezenty w znakomitych kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego Najlepszego! Same cudowności pokazujesz:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem kiedy tu wchodzę, rozkładam się na łopatki takie to wszystko jest piękne. No i jeszcze te piękne królisie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne prezenty I przecudne kwiatki:)Uwielbiam te pastelowe kolorki:)A jak Sie nazywa kawiarenka?

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną bransoletkę odstałaś od męża, lubię takie ozdoby z charmsami, sama noszę Pandorę i z racji imienin, muszę się uśmiechnąć do męża, po kolejną zawieszkę :)
    Kochana, cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość tymi drobiazgami, masz fajny pomysł na galerię, myślę, że ściereczka w ramce będzie się ładnie prezentować.
    Koniecznie pokaż nam kredens w całości!

    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie cudne klimaty! Piękne zdjęcia i te muffiny, też chcę sobie takie uszyć, koniecznie ... tylko czasu mi brak. Piękna bransoletka i spóźnione życzenia urodzinowe!!! Sto lat!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroda Twojego kredensu wręcz mnie wzrusza :) Moi dziadkowie mieli bodaj taki sam model. Niestety po śmierci dziadka wylądował na śmietniku, a ja byłam za młoda, żeby mieć dość rozumu i go doprowadzić do świetności. Super robota, czekam na więcej fot!

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobno róże nie znoszą towarzystwa, ale co tam, wygladaja pieknie z konwalią :) pastelowe zolto niebieskie paputki mnie oczarowaly. Dostane takie w rozmiarze 42? :):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ u ciebie ślicznie! Zachwyciła mnie kanka -wazon z rybkami, kwintesencja delikatności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletka jest też i w moim guście. Ale ten bukiecik przykuł moją uwagę na maxa:)
    Cukierenka pełna jest słodkości - nie tylko tych jadalnych:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Llooka, pięknie u ciebie. Byłam też na Chabrowym Polu i zachwyciłam się Zieloną Chatką i zainspirowałam wielce, bo na mojej posesji stoi stara chałupa, która czeka cierpliwie na zagospodarowanie :) Patrząc na twoje wnętrza mam wielką ochotę powalczyć o nią, tylko duża jest więc nie wiem czy dam radę ...
    Ogromnie mi się podoba kredens - szczególnie kolor i gałeczki, te okrągłe zwłaszcza. Czy mogłabym zdradzić ich pochodzenie? Dzięki!!!!
    pozdrawiam ze Starej Stajni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga gałki taniutkie po 3 zł /sztukę.
      http://allegro.pl/porcelanowy-uchwyt-meblowy-galka-niebieski-kwiat-i3232727505.html

      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!!
    Kochana, kredens piękny!!! Po tych kawałeczkach widac...

    OdpowiedzUsuń
  18. Te konwalie pachną przez monitor :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Połączenie konwalii z różyczkami genialne. Gdybym teraz brała ślub... na pewno miałabym taki bukiet. Powaliło mnie to rozwiązanie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego naj, naj:)
    mamy urodzinki w ten sam dzień:)
    Pięknie i ślicznie, czekam na zdjęcia tortu:)
    a ja imprezkę dopiero będę robić, może trafi się lepsza pogoda...
    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana - więc żyj nam 100 Lat i uśmiech miej na twarzy, niech życie Ci da to wszystko o czym marzysz :))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Te słodkie muffinki mnie zachwyciły! Najlepsze życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. sto lat sto lat! cudne nowe projekty, kapciuszki, broszki, muffinki:)))))))
    buziaki dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlpszego, pięknie pastelowo u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Karolinka - po pierwsze STO LAT i milion buziaków!:) spóźnione, ale ze szczerego serca!
    Po drugie- cudowne zdjęcia!
    po trzecie - wszystko cudowne! :)
    Uściskuję Cie najmocniej jak umiem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego naj naj z okazji urodzin.

    Kredens w pełnej krasie będzie na pewno wyglądał świetnie, widać to już po tych kilku fotkach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego !!! Ja cały czas podziwiam nowości :) Babeczki rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  29. no bransoletka piękna ;) 100 lat 100 lat ;)

    OdpowiedzUsuń