21 grudnia 2008

Graficznie





Tak, jestem z tych, co lubią desenie. Groszki, zebry i inne bohomazy akceptuję wyłącznie w modzie. Jestem typem zimy i takie też są moje upodobania : wyraziste kontrasty i chłodne barwy. Bardzo długo mój dom też cechował minimalizm, ale odkąd pojawiły się dzieci wszystko zaczęło się ocieplać. Pozostałam wierna jednak własnemu stylowi.



Manga pochodzi z bluzki vintage, włoskiej marki Moschino. Franco Moschino był prześmiewcą mody. Kpił z "fashion victims" , wysyłając na wybieg modeli ubranych jak w komiksach Disneya. Jego projekty cechyje wpływ pop-artu, przez co nazywali go Andy Worholem mody. W żartobliwy sposób zestawiał klasyczne ubrania z błyszczącymi i tandetnymi elementami. Przewrotnie i retorycznie pytał : " Bo kto niby wie, co jest w dobrym guście, a co nie?"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz