10 października 2016

{Kiermash w Krakowie}

Takie imprezy nie zdarzają się co dzień! Gdy Kasia napisała do mnie z propozycją wyjazdu do Krakowa na targi mody ulicznej i dizajnu - Kiermash, nie dałam się długo namawiać! Piękna pogoda, więc niedzielę na krakowskim Kazimierzu warto zaliczyć. Same targi odbyły się w Muzeum Inżynierii Miejskiej w Krakowie. W tym przepięknym budynku stoiska prezentowały się bardzo stylowo. Nas od razu zachwyciły wyroby Ministerstwa Dobrego Mydła, laboratorium perfum Mo61, oraz okulary słoneczne Brylove. Takich klientek jak my, to ze świeczką szukać! Szybko obkupiłyśmy się w peelingi, olejki, sole i masła, aby wreszcie wybrać najbardziej pasujący do nas model okularów. Wystarczyło, że powiedziałyśmy sobie "Ślicznie Ci w nich" i już okulary lądowały w papierowej torbie. Po wyczerpujących :D zakupach pobiegłyśmy do Chedera na herbatę po marokańsku, aby dzień zakończyć wizytą w kinie. Lekki "Osobliwy dom Pani Peregrine" nie zawiódł wizualnie i Burton okazał się być  w dobrej formie! Tak, jak my!

12 komentarzy:

  1. Okulary-czad!!!
    Karola dobrze że wróciłaś...cały czas miałam nadzieję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No brzmi świetnie! I pewnie tak było?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przegapiłam!
    Zakupy zakupami ale ja tu przede wszystkim dwie stylowe że fiu, fiu dziewczyny widzę:):)
    Sciskam ciepło... bo zimno!;):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cuda, musiało być naprawdę super, szkoda że z Zielonej Góry tak daleko do Krakowa

    OdpowiedzUsuń
  5. Że też umykają mi takie imprezy, do Krakowa przecież niedaleko.

    Kosmetyki dziewczyn z Ministerstwa Dobrego Mydła od dłuższego czasu goszczą w mojej łazience. Moje ulubione to olejki: malinowy i śliwkowy.

    Pozdrawiam Cię Karolino :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi też niestety umknęło ... a widać, że szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, oddają charakter Krakowa :) Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny czas miałaś w Krakowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musiało być świetnie, sądzą po zdjęciach :)
    Implanty Rzeszów

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej, ale się rozmarzyłam, jaki cudowny babski dzień! I te targi - ile fantastycznych rzeczy można tam znaleźć. Aż żałuję, że do Krakowa mam tak daleko :(
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  11. Kraków pełny uroków, nie tylko modowych. Zapraszam na ddrjulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń