4 lutego 2009

Wyróżnienie



Nie sądziłam, że blogowanie tak wciąga. Moje myśli, obok spraw rodzinnych krążą wokół wydarzeń na ulubionych blogach. Są zdjęcia, które tak zapadają w pamięć, że często w ciągu dnia wywołują niespodziewaną projekcję. Nie bronię się przed tym. To dla mnie pewien ładunek energii i motywacja do zrobienia czegoś dla siebie i innych. Jestem szczęśliwa, że stworzyłam swoje miejsce i mogłam w nim gościć tyle cudownych osób. Osób, które mają pasje i które po prostu kochają innych ludzi. Dla nich i całkiem mi jeszcze nieznanych, które być może odwiedzają moje miejsce przygotowałam pocałunek wiosny - czyli kwiaty!






.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Kreativ Blogger



To cudowne wyróżnienie dostałam po raz drugi. Tym razem od jo@śki.
Zasady przyznawania wyróżnienia:
- na swoim blogu umieszczamy logo Kreativ Blogger, oraz informujemy, kto przyznał wyróżnienie
- nominujemy 7 blogów lub więcej do nagrody i podajemy link każdego z tych blogów
- informujemy wyróżnionego o nominacji

Z racji, że wyróżniłam już część moich ulubionych blogów, dziś dołączam dwa:
Utkane z marzeń - Elisse, za cudowną aurę jaką roztacza wokół siebie i za tworzenie swego miejsca na świecie w sposób godny Herkulesa. Choć w przeciwieństwie do niego nie śmiała by pewnie skrzywdzić żadnego stworzenia.
Pretty pleasure - za piękne zdjęcia, zwykłych zdawałoby się przedmiotów i na zachętę aby pokazała więcej na co ją stać, bo stać ją na pewno!

6 komentarzy:

  1. ooo widzę, że nastała era hiacyntów na blogach... ciekawe kto teraz jako pierwszy opublikuje fotki "w rozkwicie"... piękne te Twoje aranżacje

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję w pełni zasłużonego wyróżnienia :))

    Za pocałunek wiosny - dziękuję :))
    Śliczny ...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje za tą piekną kompozycje i naprawde ładne zdjęcia! Z wielką przyjemnościa do Ciebie zaglądam.
    Bloggowanie wciąga-też to mam:) i zastanawiam sie jak to bedzie gdy pojawi sie juz Maluch i nie bedzie na to czasu...
    To bardzo przyjemne uzależnienie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Llooka- hiacyntowe aranżacje piękne, a jeśli chodzi o wyróżnienie, to ślicznie Ci dziękuję:)Szczerze mówiąc,aż się zawstydziłam jak przeczytałam co o mnie napisałaś, ale jest mi niezmiernie miło za tak miłe i ciepłe słowa.
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, no tego to się nie spodziewałam :) Baaardzo mi miło, że mój blog, który właściwie jest w powijakach, został dostrzeżony - Ilooś, dzięki za te piękne słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. llooko, próbowałam wysłać Ci obiecany rozdział o wierszach figuralnych, ale dostałam odpowiedź z automatu, że masz przepełnioną skrzynkę mejlową..Daj znać jak będzie można już wysyłać :)
    Hiacynty piękne, uwielbiam zapach tych kwiatów, u nas goszczą zawsze na Wielkanoc :)

    OdpowiedzUsuń