18 kwietnia 2015

*Pod 5tką nowości

Nie ma nic przyjemniejszego w pracy, gdy masz do czynienia z powiewem świeżości. Pisałam Wam już, jak mnie inspirują nowości. Gdy zamawiam towar do Galerii, to zazwyczaj mam wstępnie skrojoną wizję wystawy. Tak było i tym razem. Kawiarki, klasyczne filiżanki do mocca i espresso, oraz albumy Be Coffee Style ułożyły się w zgrabną stylistyczną całość. Uwielbiam chwile, gdy widzę przyklejone do szyby nosy ( mam na to ODBITE dowody;), spojrzenia z ukrycia (może konkurencja, a może ktoś nieśmiały?), rzut okiem stałych klientek, które wyłapują każdą nowinkę, lub zwyczajne zaskoczenie...


14 komentarzy:

  1. Kochana jest przepięknie, wystawa jak z bajki.....taki zaczarowany świat. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne miejsce. Wpadłabym do Was, bo zakochać się można od pierwszego spojrzenia i przyklejenia nosa do szyby:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna witryna, na pewno nie przeszłabym obok niej obojętnie - musiałabym zajrzeć do środka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie !!! Straciłabym u Ciebie majątek .. zakochałam się w tej wystawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że dowody są NIEZBITE ;) Cudowna, zaczarowana wystawa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna witryna! Koniecznie uruchom sklep w necie bo chętnie kupię plakat ze świniną;)

    Dowody na szybach od zaglądania do butiku też mam po każdym łikendzie:) Mimo mycia witryn to bardzo miłe :)
    Pozdrawiam Patti

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama zostawiałabym ślady po nosie na takiej wystawie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och rzeczywiście przyciąga uwagę, sama na pewno przykleiłabym nos do takiego okna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje witrynki zachwycają mnie stale i niezmiennie Llooko!:):) Pięknie!:)
    Nie dziwią nic a nic odbite w szybie nosy i odchuchane ślady… też bym podglądała co też i czynię:)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę pracy z tak pięknymi przedmiotami...

    OdpowiedzUsuń
  11. Karolina czy zdradzisz gdzie można kupić takie plakaty-ściereczki - cokolwiek to jest ze świnką i krową? Dziękuj e

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczności!!! Żałuję, że tylko wystawę mogę zobaczyć przez monitor. Szkoda, że nie można się teleportować :(

    OdpowiedzUsuń