23 listopada 2012

Podsumowanie i idzie nowe - "De La Luca"

Moje Drogie nadszedł czas, aby podsumować mój blogowy dorobek. 2 grudnia minie dokładnie 4 lata, jak prowadzę bloga. Pamiętam swój pierwszy komentarz od Oli,   który bardzo mnie uszczęśliwił i pamiętam mój pierwszy nieporadny post i moje wnętrze, które przez te 4 lata przeszło nie metamorfozę, ale prawdziwą rewolucję! Pamiętam też mój pierwszy naszyjnik, zrobiony 3 lata temu. Był  w stylu marine i poleciał do Paulinki , ale nigdy tam nie dotarł... Zaginął mój prototyp , ale zdjęcie pozostało;). Nazwę dla moich llooków wymyśliła Jagoda i od tamtej pory nie mogły się nazywać inaczej.  Mój nick llooka (czytaj:luka)  wymyślił Gero, gdy zakładał mi bloga, a było to świeżo po naszej najpiękniejszej podróży do Włoch, do miasta Lucca. I tak znacie już etymologię mojego alter ego. Z czasem moje miejsce zaczęło odwiedzać coraz więcej osób, z którymi nawiązałam więzi emocjonalne. Jako pierwsze, moje serce skradły : Ola, Ushii, Elle, Ita, Paulinka, Elisse, Alizee,Madzia, później Dagmarka, Jolanna, Asia, Kamila, Ila, Lambi, długo mogłabym wymieniać...Wreszcie całkiem młoda znajomość z Mimi i Zorkim, która przerodziła się w coś bardzo wartościowego i realnego. To właśnie te dwie istotki, które można śmiało nazwać "nie z tej Ziemi"  stworzyły dla mnie nowe miejsce:

Galerię rękodzieła i osobliwości 
 DE LA LUCA

 Tak, zgadłyście, ruszam ze sklepem internetowym, który zastąpi  dotychczasową prymitywną De Szopę i mam nadzieję,że ułatwi zakup mojego rękodzieła. Wszystko będzie jasne i czytelne, a ja zmobilizowana do sumienności i staranności w wykonywaniu swojej powinności;)).)O nowościach będę Was informować na bieżąco. Nie zabraknie także promocji. Na pierwszy ogień mam dla Was 2 kupony na zakupy w moim sklepie o wartości każdy po 50zł. Zapisy trwają do 5 grudnia do godziny 23.59. Zasady jak z każdym Candy. Proszę o pozostawienie komentarza pod tym postem, podlinkowanie u siebie na blogu banerka z kuponem, a osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego maila.Trochę moich prac już znacie, będzie więc możliwość, aby kupon zrealizować indywidualnie, na życzenie wygranej.

Dokładną datę uruchomienia sklepu podam Wam, gdy wszystko będę miała już dograne, ale zapisywać się można już dzisiaj.

A poniżej mała "powtórka z historii" i kolaże moich wcześniejszych wytworów, wybrane losowo.

Anonimowi też mogą pozostawiać swój ślad w postaci adresu mailowego.
 



178 komentarzy:

  1. Trzeba przyznać Moja Droga, że Twoje dzieła aż prosiły się o odpowiednią ekspozycję:) Myślę, że ten sklep to będzie strzał w dziesiątkę. Tego Ci życzę i mocno trzymam kciuki. I oczywiście zapisuję się na losowanie kuponu na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc ja się zgłaszam i czekam z niecierpliwością na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne kolaże..cudowne prace:)) gratuluję i życzę ci kolejnych roczków i cudownych znajomości...pozdrawiam zauroczona twa cudowną Zielona chatką i nie tylko:))...no i chętnie spróbuje szczęścia:))..miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja! Gratuluję. Bo to już czas był na to by wziąć to wszystko na poważnie! Mam Twoją broszę i ja uwielbiam :-) Powodzenia! a na promocyjny kupon się na bank zapisuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cztery lata blogowania...niesamowite...gratulacje :))) Zazwyczaj u Ciebie nie komentuje, ale regularnie zagladam. Na rozdanie kuponu sie zglaszam, chociaz wiem, ze szanse sa znikome, bedzie lawina chetnych :))) Tak czy owak,mam juz wypatrzone 2 pary bucikow, zglosze sie do Ciebie w grudniu i byc moze kupie je juz w Twoim nowym sklepie ;)))
    Milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! gratuluję decyzji!! i życzę powodzenia w realizacji planów i marzeń:)oczywiście zapisuję się na candy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolino cieszę się Twoim sukcesem!
    Blog utorował ścieżką marzeniom, a my (czytelnicy) mieliśmy okazję uczestniczyć w ich realizacji.
    Szczerzę życzę wielu sukcesów-Twoja blogowa siostra.

    OdpowiedzUsuń
  8. serdeczne gratulacje!podsumowania bywają rzeczywiście "szokujące"-mnie stuknęła 7-ka:)))Bardzo jestem ciekawa sklepu i do zobaczenia za tydzien!Hura!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję rocznicy i życiowej decyzji:))))życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! wspaniale!!! Brawa wielkie dla Ciebie!!!!!:)
    Oczywiście zapisuję się na cukieraski.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje gratulacje Kochana :) Życzę samych sukcesów i weny twórczej.Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł Llooko, gratuluję i życzę tłumów w galerii :))

    Oczywiście zapisuję się!!!!!!

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  13. A zastanawiałam się, kiedy w końcu otworzysz sklep internetowy:) Karolinko gratuluję Ci i bardzo się cieszę, że spełniasz swoje marzenia i, że jesteś z nami:)!
    Mam ochotę na balerinki więc na pewno będę zaglądać:)
    Ależ fajnie:)
    WSPANIALE!

    OdpowiedzUsuń
  14. Karolino, gratuluję Ci z całego serca. Masz już całkiem pokaźny dorobek i wiele naśladowczyń w sieci. Dobrze że dbasz o swoją markę i ruszasz z profesjonalnym sklepem. Życzę Ci powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny jubileusz! Gratuluję! Bardzo fajna nazwa tej Twojej galerii, szczególnie interesujące są "osobliwości" :D Oczywiście na candy się zapisuję. A nuż mi się uda i będę coś mogła wypatrzeć dla Córci. Oby do tego 5 grudnia się zebrała i postanowiła wreszcie wyjść na świat...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  16. Karolino-Looko :) cudownie, gratuluje!
    Chciałam Ci tez podziękować za cudowna króliczke i kolyske, która miała byc dla mojej Córki. Dopiero niedawno zobaczyłam to cudo, bo od razu powedrowalo do innej potrzebujacej Dziewczynki. Cos wspaniałego! Sliczna, z sercem i dbaloscia zrobiona zabawka. Tamta Dziewczynka bawi sie nią non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne logo i nazwa sklepu. Ustawiam się w kolejce na taki bonusik i z niecierpliwością czekam na sklep

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje i zycze powodzenia;) Robisz piekne rzeczy wiec Twoja galeria na pewno bedzie oblegana;) Swietna nazwa sklepu. Pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego. PS. Ja rowniez oczywiscie ustawiam sie w kolejcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie może i mnie - niemal hurtownika - zabraknąć w kolejce do sklepu :D
    Bardzo się cieszę, że De La Luca rusza - już dawno narobiłaś mi ochoty bilecikiem! Pozdrawiam i trzymam kciuki za powodzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się zapowiada, więc kciuki mocno trzymam i oczywiście w kolejkę się ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje! No nie wpadłabym na tę Luccę! Pozdrowienia z Włoch ps. w PL czekają już na mnie dwa kompleciki Twoich różowych króliczków z kołyskami, ale chętnie zakupię nowe cudeńka! ściskam ciepło, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  22. Jejku to fantastyczna wiadomość!:))))
    już się nie mogę doczekać jak zrobię pierwsze zakupy w Twoim sklepiku. Takie wspomnienia zostają na zawsze, a prowadzenie bloga i kontakt z tyloma ciekawymi ludźmi nauczyło mnie bardzo dużo:)))
    Gratuluję serdecznie! Już sobie wyobrażam jak cudny będzie to sklepik stworzony Waszymi rękami, Mimi i Zorkiego:)))
    oczywiście z miłą chęcią ustawię się w kolejce i będę liczyła na szczęście jako wierna klientka:))) uściski dla Ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie! powodzenia zatem :]

    p.s. ściany odrapanej już nie ma, jest zupełnie biało i ...salonowo :p (ale już ja coś wykombinuję :p )
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Ci gratuluję tych 4 wspaniałych lat! I życzę wielu kolejnych, jeszcze lepszych - jestem Twoją wierną fanką. Pomysł ze sklepem to świetny pomysł. Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje :) Cierpliwości i wytrwałości podczas tworzenia sklepu (sama teraz walczę to wiem z czym się to wiąże).
    Pozdrawiam Karola

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluje i.... będe zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję:)
    ja też jestem szczęśliwą posiadaczką Twojego naszyjnika i to też chyba jednego z pierwszych (w tonacji czarno - białej);
    pozdrawiam CIę serdecznie, czekam na sklep i zapisuję się na losowanie bonu, bo nie ukrywam, że już od dawna za mną "chodzą" Twoje kwiatkowe poduchy!
    pozdrawiam
    Kasia
    kaatek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudownie! Takie piękności będą dostępne!
    Musimy podziękować Mimi :)
    Gratulacje! Dalszych sukcesów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! SUPER!!! GRATULACJE!!!
    Nie znam osoby, która nie chciałaby mieć czegos od Ciebie, tworzysz przepiękne przedmioty z duszą, dlatego z wielka chęcia zapisuję sie na Candy:)
    pozdrawiam
    MZ

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!!!
    I na candy się zapisuję też :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też pragnę się zapisać! Od dawna marzę skrycie o Twoich cudeńkach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tworzysz tak wspaniałe rzeczy, że grzechem było by nie spróbować swojego szczęścia :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  33. kawał historii :)
    fajnie się wspomina, prawda?
    tak naprawdę na naszych blogach zostawiamy kawał naszego życia :)
    dalszych lat blogowania i sukcesów sklepiku życzę :)
    i dołączam do zabawy!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wielkie wielkie gratulacje! :) za cały Twój dorobek czteroletni! Ileż Ty rękodzieła natworzyłaś przez te lata! ileż zmian wprowadziłaś u siebie! i kupiłaś chatę! i w ogóle.... no szok :) Twój blog jest jednym z pierwszych, do którego zaczęłam zaglądać i bardzo się cieszę, że Cię poznałam, choć tylko wirtualnie :)
    Wszystkiego dobrego na następne 44 lata :) buziaki!

    Bardzo jestem ciekawa tego nowego sklepiku :) Zajrzę na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i życze kolenych takich rocznic :) No i zapisuję się na cudne Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja ustawiam się w kolejce, gratulacje i pozdrowienia - Asia joajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Dopiero 4 lata? A ja patrząc na Twój "dorobek" myślałam, że więcej :-)
    Wszystko takie dojrzałe i perfekcyjnie wykonane :-)
    Gratulacje, zasłużone!
    Staję w kolejce, bo już dawno marzę o Twoich balerinkach :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie wezmę udział, choć znalazłam blog dopiero niedawno, to zainspirowałaś mnie nieziemsko do działania.
    Pozdrawiam
    nikau2009@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję decyzji o stworzeniu sklepiku! Towarzyszę Twoim poczynaniom blogowym chyba od początku i życzę najlepszego na dalszą drogę :) No i oczywiście zapisuję się do kolejki . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko już zostało powiedziane na temat Pani prac,podpisuję się i dodaję słowa wielkiego poety polskiego Cyprian Norwid:

    «(...) Bo piękno na to jest, by zachwycało ...".Pozdrawiam Kasia
    szpolo@neostrada.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję!!
    Twoje rękodzieło zasługuje na Prawdziwy Sklep:))) Z przyjemnością będę do niego zaglądać.
    bardzo lubię klimat Twojego bloga, Twoje spojrzenie na świat , a najcudowniejsze jest to że Twój mąż- Gero tak wiernie we wszystkim Ci towarzyszy:)))
    Pozdrawiam Serdecznie i oczywiście zapisuję sie na Candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. fantastyczny pomysł - czyżby to koniec z polowaniem na wpis blogowy z cudenkami bo teraz będą dostępne dłuzej/w kilku sztukach? ;) wspaniale!!! gratuluję pomysłu i nie mogę się doczekać otwrcia ;)oczywiście zapisuję się obiema rękami ;)
    P.S. aż dziw bierze, że to już tyle lat i tyle relizacji - też pamietam pierwsze wpisy i pierwsze looki ;)ależ ten czas ucieka...pozdrawiam
    aslaba@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak sobie od kilku miesięcy podpatruję tego bloga i podpatruję... I noszę się z zamiarem stworzenia własnego, ale póki co, mój maleńki synek jest zbyt absorbujący ;) Więc pomyślałam, że czas pozostawić jakiś ślad po moich odwiedzinach i skomentować cuda wychodzące spod Twoich rąk, tylko co tu komentować? Cuda to cuda i komentarze są zbędne! I pomimo, że trochę głupio mi tak wpraszać się na losowanie kuponów, nie posiadając swojego bloga, to mam nadzieję, że wybaczysz mi moją bezczelność :) Gorąco pozdrawiam Monika (m.chrzan@yahoo.co.uk).

    P.S. Gratuluję otwarcia sklepu, a przede wszystkim wielkiego talentu! I mam nadzieję, że kiedyś spotkamy się na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Karoluś gratuluję z całego serca. Dawno mnie u Ciebie nie było. przepraszam ale mam nadzieję, że rozumiesz..mały rośnie , brak czasu staje się nieodzownym elementem dnia a rak do pracy i w tym pisania komentarzy na waszych blogach brakuje. Ale jestem, , czytam, myslę i dzięlię się dziś z Tobą Waszym szczęściem. Twoje prace aż się prosiły o takie atelier. A Mimi z Sebastianem już się postarają o odpowiednią dla nich otoczkę;-)Trzymam kciuki za nowe-stare przedsięwzięcie ..buziaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Karolciu,to już cztery lata...jak ten czas szybko leci,ja jeszcze mam w pamięci Twoje dawne wpisy,a wydaje się jakby były pisane wczoraj...
    Naszyjnik nie doszedł,fakt,czasami myślę,gdzie się zapodział?Na szczęście,mogę się cieszyć dwoma innymi Llookami,królisią,biedroneczką,muchomorkami...mogłabym wymieniać,bo wiele z dzieł Twoich rąk są z nami na co dzień,w naszych czterech kątach.

    Mam nadzieję,,że przez najbliższe kolejne cztery lata będziesz z Nami,i,że w 2016 roku,będę Ci życzyć kolejnych czterech :)

    Ściskam Ciebie bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluję:)) Widać, blogi rozwijają nas. Mojemu książkowemu blogowi 3 grudnia minie 4 lata:)A ja mam Twoją pracę- niegdyś kupiłam naszyjnik w odcieniach brązu:) Bardzo mi się podoba do tej pory:)
    Pozdrawiam i czekam na otwarcie:)I też się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  47. uśmiecham się czytając Pani blog, bo ja jestem dokładnie cztery lata za Pani, tzn dopiero zaczynam coś tworzyć.Odkąd przeczytałam o zielonej chatce w Country często jestem Pani blogowym "gościem" ...i marzę by kiedyś poczuć ciepło własnego gorącego pieca... gratuluje jubileuszu i życzę wielu inspiracji...pozdrawiam mama oli i zuzi
    olaguzek.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Gartuluje rocznicy i zyczę nastepnych w tym blogowym świecie :)
    A sklep to jak najbardziej trafiony pomysł :) powodzenia!
    chętnie sie przyłącze do zabawy...
    pozdarwiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  49. Twój blog był jednym z pierwszych , na który trafiłam,gdy zabładziłam w ten blogowy świat!!!Skorzystałam z wielu Twoich przepisów..Spagetti z cukinią robię non stop a przepis na lukier do pierniczków jest najlepszy na świecie...
    Mam Twój naszyjnik i piękny wianek..
    Dziękuję Ci za te 4 lata i powodzenia na kolejne życzę!!
    I trzymam kciuki za sklepik!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiedziałam, że będzie tłum w komentarzach. Cieszę się ogromnie, że się Pani udało, że pasa przeradza się w biznes, że jednak nie tylko "chińszczyzną" ludzie żyją! Trzymam kciuki za nieustanne powodzeni, pozdrawiam i marze o kuponie, bo już długo nosze się ze sprawieniem prezentu "od Pani" mojej córce. Sukcesy w pierwszej klasie byłyby dobrym pretekstem ;-).

    OdpowiedzUsuń
  51. Serdeczne życzenia z okazji rocznicy! Zaglądam tu codziennie od kilku miesięcy i jestem pod wrażeniem wszystkich prac a szczególnie poduszek-kwiatów. A Twoje zdjęcia pozwalają przetrwać tą szarość za oknem. Szczególnie lubię wracać do zdjęć z Pragi - tam się urodziłam i często bywam, a nie wszystkie te kąty widziałam. Dziękuję za to i życzę powodzenia ze sklepem.
    H.(hania.dabrowska@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wędruję w moich własnych ukochanych balerinkach, w sypialni cieszą koroneczkowe poduszeczki, ale nade wszystko kochamy zaglądać do chatki Waszej zielonej cudnej...
    gratulujemy sklepiku i mrugamy cieplutko z hajduczkowej chatki :) uśmiechy ślemy równiez wszystkim lookowym króliczkom, misiom, łośkom i słoniątkom :)
    hajduczki.art@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. witam zapisuję się do zabawy życzę wielu sukcesów w nowym rozdziale życia:) pozdrawiam magdalena mmomm@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję, a już na końcu języka miałam to pytanie, czemu de szopa jest tylko tak blogowo, skromnie... :)))
    Ciepłe życzenia na tę odnowioną drogę ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Super! gratuluję i życzę dalszych sukcesów! A mail także zostawiam, a jakże: bgrabowska@op.pl Pozdrawiam Bożena

    OdpowiedzUsuń
  56. Marzę o tych przepięknych balerinkach! I cichutko ustawiam sie w kolejce kate500@onet.eu Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  57. Od niedawana systematycznie i z wypiekami na twarzy zaglądam na twój blog i jestem zachwycona talentem, kreatywnością i oczywiście ZIELONYM DOMKIEM którego Ci strasznie zazdroszczę. Gratuluję i włączam się do wspólnej zabawy karolina.kilichowska@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. GRATULACJE!!!!!!
    Ogromne, dmucham Ci z całej siły wiatr w żagle!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. I ja się cichutko ustawiam w kolejce. Przycupnę tu i poczekam, a może los się do mnie uśmiechnie:)
    Moje gratulacje z okazji rocznicy.
    Jestem z Tobą już od dawna, ale nie od początku, niestety.Natomiast z wielką radością pochłaniałam Twojego bloga od początku:)
    Ściskam życząc kolejnych 4, 44, 444 :)))))
    Ela
    elizabeth4488@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. Gratuluję! I nowego i wytrwałości i dotychczasowym... Bardzo lubię do Ciebie zaglądać.
    Pewnie, że takiej okazji nie odpuszczę i ustawiam się w długą kolejkę po bon. Mam nadzieję, że szczęście dopisze.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszych sukcesów.
    T.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie zwlekam, zapisuję się, bo Twoja twórczość mnie urzeka.

    Pozdrawiam, Ewelina
    antelina@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja się oczywiście na to piszę :) Podziwiam Twoje rękodzieło i cieszę się, że będziesz miała sklepik, w końcu łatwiej mi będzie Cię namierzyć z tymi podusiami :) Gratuluję tylu lat i wszystkich osiągnięć :) Ja odkąd znalazłam Twój blog wpadam i czytam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  63. To cudownie mieć takich przyjaciół (jak tylko zobaczyłam de La Lucę, widziałam rękę Mimi:) ). Gratuluję pięknego sklepu w sam raz dla Twoich prac!
    Oczywiście ustawiam się w kolejce po szczęście!
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego naj.. na kolejny roczek na blogerze :-) i powodzenia w prowadzeniu nowego sklepiku :-)

    I ja zapisuje sie na candy :-) pozdrawiam cieplutko :-) agata

    OdpowiedzUsuń
  65. Swietny pomysl z ta galeria, od dawna podziwiam bloga i Twoje prace.
    Kasia z A.

    OdpowiedzUsuń
  66. Gratuluję z serca:) Twoje osobliwości zasługują na specjalne miejsce. Chętnie puszczę wici w świat:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratulacje i owacje. Myślę, że to dobry moment na otwarcie sklepu/galerii. Życzę powodzenia w realizacji nowego wyzwania i zapisuję się na candy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  68. Gratuluję talentu i gustu. Anonimowa tylko dlatego, że nie prowadzę bloga, Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam. Miło poczytać pani bloga. Trafiłam tu niedawno. Podobają mi się te balerinki. Ładniutkie. A zresztą wiele tu pięknych rzeczy.
    ewafal@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. prace Pani są piękne!serdecznie życzę mnóstwa odwiedzających i kupujących w Pani sklepiku!
    z radością zapisuję się na candy i życzę powodzenia.
    Boguśka
    bogda.jurzak@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Cieszę się, takie miejsce było potrzebne i życzę oczywiście pomyślnego działania. Dopisuję się do kuponików.

    OdpowiedzUsuń
  72. Wow jestem pod wrażeniem, gratuluję odwagi i życzę ci tłumu kupujących, a po kupon oczywiście się ustawię bo Twoje baleriny śnią mi się po nocach. Serdecznie pozdrawiam i mocno trzymam kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  73. Karolinko gratuluje tylu lat blogowania!!! od dłuższego czasu bardzo często do Ciebie zaglądam "Zielona Chatka" jest moim ulubionym miejscem do którego wirtualnie wpadam bardzo często. Twoje prace są śliczne na pewno coś zakupię w sklepiku podoba mi się wszystko balerinki, podusie...... cudeńka pozdrawiam gorąco.
    urliss1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratuluję i życzę dużo sukcesów !! Z radością zapisuje się do zabawy :) Pozdrawiam, Marta, martadama@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Gratuluję z całego serca tego sklepiku oraz pięknie urządzonej chatki:) ...zresztą to juz chyba wiesz, że skradła moje serce:) Nazwa sklepu idealna!:) Czekam na wielkie otwarcie i ustawiam się grzecznie w kolejce:)
    Pozdrowienia z mglistego Poznania....

    OdpowiedzUsuń
  76. Oczywiście zapisuję się w kolejeczkę, już nie mogę doczekać się odwiedzenia Twojego sklepu, mam na swoim koncie kulka Twoich broszek, jest też domek, który zdobi moje centrum terapii dla dzieci, każdy go podziwia, oczywiście ciekawość mnie zżera tym bardziej, jak dowiedziałam się kto jest autorem Twojej nowej galerii:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Zycze powodzenie i z cala pewnoscia zagladne do sklepiku, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję, przyglądam się Twoim pracom od dłuższego czasu i z ogromną radością pobuszuje w sklepie :)
    Dorota dozu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Serdecznie gratuluję i życzę wielu klientów :) a na candy zapisuję się z wielką chęcią :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/
    zapraszam również na moje mini słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Wspaniały news!!!Gratuluję z całego serducha i czekam na WIELKIE OTWARCIE!!!
    z miłą chęcią ustawiam się po kuponik;))
    Pozdrawiam
    marta

    OdpowiedzUsuń
  81. To jest co oblewać;) Samych sukcesów, ale te zdolne rączki tylko do tego są stworzone!:) Oczywiście staję do walki o kupon:))
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  82. To już 4 latka?!!
    Super podsumowanie.
    Zawsze marzyłam sobie po cichu o Twoich wytworach, więc zapisuję się na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  83. i ja się ustawiam w kolejce podglądając po cichu od dawna Twego twórczego bloga :-)
    szkrab_ek (adamik_a@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  84. Gratuluję sklepu!! Życzę samych sukcesów i mnóóóóóóóóóóóstwa klientów :)) A na kupon się z przyjemnością piszę, bo wiem, że piękne i dopracowane rzeczy tworzysz, a naj, naj, najbardziej podobają mi się twoje poduszki - kwiatki i domki :))

    OdpowiedzUsuń
  85. To wspaniałe wieści, piękny jubileusz i krok naprzód...piękne rzeczy tworzysz, Twój świat jest inspirujący i byle tak dalej ;))) wszystkiego dobrego:))) i marzę już o moim piżamowym skrzacie;)))
    Miłego weekendu**

    OdpowiedzUsuń
  86. gratuluję Karolino !!! Tyle lat ... i cudne pomysły !!! Ale jednego mi żal...nazwy Twojego jak napisałaś PRYMITYWNEGO (choć dla mnie taki nie był) sklepu DE SZOPA. Ja bym tę nazwę zachowała, jako historię tego sklepu...ta nowa nazwa niczego nie mówi, nie niesie ze sobą żadnych wiadomości natomiast De Szopa każdemu dobrze się kojarzy !!! Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  87. Karolina brawo...Bede zagladac do Twego sklepiku...
    Chcialabym brac udzial w Candy ale nigdy tego nie robilam i nie wiem jak mam dac tego linka na moim blogu? Wstyd mi , nie smiejcie sie ze mnie!

    OdpowiedzUsuń
  88. Na razie przymierzam się do założenia bloga a tymczasem ch etnie wezmę udział w candy a może się uda? Pozdrawiam, Anka
    majaa31@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny pomysł !!!!!!!!!! trzymam mocno kciuki !!! i już nie mogę doczekać się efektu końcowego :) Gratuluję Karolciu !! i oczywiście ustawiam się potulnie w kolejce ..

    OdpowiedzUsuń
  90. To cudownie, że tak wszystko pomyślnie się układa i że zakładasz nowy sklep, gratuluję :-) Twoje prace są niezwykłe i piękne będą miały teraz odpowiednią oprawę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  91. Dołączam i z gratulacjami, i ze swoim zgłoszeniem po Twoje cudeńka! :)
    marta_111@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. Wielki gratulacje! Naprawdę podziwiam! :)
    Zapisuję się oczywiście :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  93. marze o Twoich balerinkach :) pozdrawiam serdecznie :) danutka08@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. życzę samych sukcesów i oczywiście zapisuje się wiosenna@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  95. cztery lata..no pięknie!!..teraz będzie tylko lepiej..ja zapisuję się na łosia z kuponem,prawdziwego mieć nie będę a ten Twój idealny..
    wszystkiego dobrego na nowy początek
    Pozdrawiam
    amelia

    OdpowiedzUsuń
  96. Cudny prezent, chętnie stanę w kolejce.
    U mnie też Candy, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam, jeśli jeszcze można to i ja się zapiszę do zabawy - swoja drogą przecudne te twoje "Tworki" - widać, że wykonane z miłością. W związku z otworzeniem sklepu - życzę dużooooo klientów-choć ze względu na to co tworzysz na pewno ich nie zabraknie:)
    Monika
    monic@cwaniak.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Uwielbiam do Ciebie zaglądać ...i chyba już ponad rok zaglądam a to mój pierwszy komentarz ..bo tak zwykle siedze sobie cichutko.
    Moze szczęście się do mnie uśmiechnie !
    aga.lukas1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Gratuluję!!! Fantastyczny pomysł z tym sklepem:) Życzę wielu sukcesów! Ustawiam się w kolejce, bo od dawna marzę o balerinkach od ciebie. andziaszp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  100. Witam!!!
    Zawsze póznym wieczorem zagladam do Ciebie od 3 lat gdy byłam w ciązy ze swoim drugim synem i to Twoj blog oraz Asi z Green Canoe zainspirowal mnie do dzialania!Tworze w decoupage i bizuteryjnie ale jakoś nie umiem z zalozeniem bloga sobie poradzic:-(
    Podziwiam Twoje twory i zycze powodzenia!!!A może i mi sie uda coś zakupić:-)))
    Pozdrawiam cieplutko!!Kasia
    szamanka141@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. Jeju, jakie śliczności widzę na Twoim blogu! Mnóstwo inspiracji. A te balerinki to są przecudowne! Normalnie aż się nie chce wychodzić z Twojego bloga1 ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  102. ...ja nie po bon kochana, ale chciałam Ci powiedzieć, że nawet dziś robimy Twój sklep www. Jeszcze trochę. Idzie dobrze, ale dużo cięcia tych "ozdobników". Pięknie to wszystko ubrałaś w słowa. Ciepło na sercu się robi. Duża buźka :*
    Do spotkania! Już odliczam dzionki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  103. To z Ciebie blogowy wyga, najlepszego :), mam kilka broszek spod Twojej igły i bardzo je lubię :), a na sklepik czekam skoro to dzieło Mimi i Zorkiego, jestem pewna, że będzie nietuzinkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Z przyjemnością czekam na otwarcie sklepu i nowe dzieła spod twojej ręki.
    Zapisuję się w kolejkę !
    Stała bywalczyni DorotaJ
    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  105. Ustawiam się w kolejce - może szczęście sie do mnie uśmiechnie :)
    qullo@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  106. Wielkie gratulacje !
    Piękne prace,śliczne collage i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  107. Witaj, przede wszystkim gratuluję wspaniałej rocznicy, kiedy trafiłam na Twój blog był już w sieci ponad 2 lat, przeczytałam od początku i zaczęłam obserwować, moim zdaniem zawsze u Ciebie było klimatycznie i na początku i teraz, choć rzeczywiście zmienił się charakter Twojego wnętrza. Gratuluję sklepu - życzę wielu klientek, satysfakcji, pomysłów. Pozdrawiam i oczywiście ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  108. grzechem byłoby ominąć nawet tak długą kolejkę :P

    Karolino życzę ci powodzenia z nowym przedsięwzięciem. Ech zresztą twoje cuda będą się pewnie rozchodziły na pniu :)

    PS. Uwielbiam twojego bloga, nowe wpisy rozświetlają często jakże szarą codzienność. Fajnie, że tu jesteś i dzielisz się z nami swoją wrażliwością na otaczające cię piękno. A twoja zielona chatka jest jak z bajki.

    OdpowiedzUsuń
  109. Pełna podziwu dla Twoich prac życzę powodzenia i ustawiam się w kolejce.
    Magda( sidoruk@poczta.fm)

    OdpowiedzUsuń
  110. Gratulacje!!! :-)
    Również ustawiam się w kolejeczce :-)
    Pozdrawiam
    Ola (aadam77@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  111. ja uwielbiam Twoje rękodzieła, te wszystkie finezyjne drobiażdżki, zestawienia kolorów!!! Marzy mi się kilka rzeczy, więc oczywiście staję w długaśnej kolejce... Pozdrawiam ciepło i życzę sukcesów pod nowym szyldem!

    OdpowiedzUsuń
  112. Niesamowicie tutaj! A te małe kołyski z króliczkami to ja już od razu zamawiam w nowym sklepiku :-) Chapeau bas!Naprawdę! Gosia, gotcha@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Przśliczne rzeczy,zycze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Grzechem jest się nie zapisać na taki szczególny kąsek,zwłaszcza,że Twoje prace są niesamowite.Gratuluję pomysłu ze sklepem.Banerek dodany.

    OdpowiedzUsuń
  115. ech... no to i jak stanę w kolejce, tzn się ujawnię, że podglądam już od dawna :)))

    życzę powodzenia i gratuluję sklepu :)

    anoleiz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. długa ta kolejka.... ale warto spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  117. obserwuję od dawna(jako DorotaL), czytam i podziwiam...skusiłam sie nawet do przeczytania "Wilka Stepowego"świetna książka :) dziękuje i ...próbuję:)
    i sklepu gratuluję:)
    pozdrawiam
    dorcia
    dorcia48@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. Gratuluję tych 4 lat i wszystkich sukcesów i zyczę aby bylo ich z każdym rokiem więcej :) Chętnie zapiszę się na Candy, może szczęście się do mnie uśmiechnie :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  119. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  120. to ja się tez wpraszam :) a co mi tam, może się uda ;)) sięgnąć po te piękności ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  121. Gratuluję pomysłów! Zaglądam tu od ponad roku (może dłużej), zachwycam się wszystkim naraz i każdym "cudeńkiem" z osobna. I coraz bardziej mam ochotę na własnego bloga :) Uwielbiam klimat Zielonej Chatki...mmm... marzenie! Ustawiam się w kolejce, może szczęście dopisze anonimowej :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika
    lobudka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. Jestem tu pierwszy raz, ale wychodzic nie chcę, jak tu ładnie!!! pozdrawiam i gratuluję pomysłów. basia.lewandowicz@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Gratuluję rozwoju i wytrwałości. A balerinki, które ostatnio nabyłam De Szopie cudne:)
    Pozdrawiam.

    Justyna
    j.jewula84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Już pisałam u Mimi, że z takiej przyjaźni mogą wyniknąć same doskonałości
    Pasujecie do siebie:)))))
    Twój projekt przy ich udziale to będzie TO!
    Nazwa, logo - doskonałe, spójne, przemyślane...
    perfekcyjnie połączone obrazki
    i te pudrowe, pasteLOVE barwy
    Zawsze byłam pod wrażeniem Twoich prac - śliczności
    ostatnio moim faworytem jest reniferek - prawdziwe cudoooooo!,
    to przez Niego się połakomiłam:)))

    I pragnę Ci napisać przy tej okazji, że cytat, który dedykowałaś ostatnio Mimi pasuje do Ciebie także!!!
    Głębokiej przyjaźni, a przy okazji wspólnych i osobistych wspaniałych dzieł
    życzę
    Eryka
    Ps. Uwielbiam Hesse..., czytałaś "Siddhartha"?
    @: erykfromm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od początku jestem wierną fanką tego bloga, zapisuję się na losowanie kuponu!

      Usuń
    2. Eryko dziękuję za Twój piękny komentarz! Reniferka też lubię, a nawet oba:) Wiszą u mnie w salonie. Syn się śmieje, że to moje trofea myśliwskie;)

      Siddhartha nie czytałam, ale zapisałam sobie i nadrobię koniecznie. Dzięki za namiar:)

      Usuń
    3. ...jaki myśliwy, takie trofea:)))
      ... już od dawna Cię lubię:)))
      Eryka

      Usuń
  125. Oj czesto tu zagladam TO moj ulubiony blog. Gratuluje tych 4 latek i trzyma kciuki za dalsze!!A sklepik mnie bardzo ucieszyl!!I na pewno zakupie papciuszki :)) na ktore choruje od jakiegos czasu!! POWODZENIA i duzo kupujacych zycze :))
    I oczywiscie na swoje szczescie w losowaniu licze..:)
    Pozdrawiam AGnieszka
    agnieszka-jaworzno@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  126. Kolejka długa ale nic dziwnego, tylu cudowności już dawno nie wiedziałam :)
    Powodzenie przy rozkecaniu sklepiku, na pewno do niego zajrzę i obawiam się że tak szybko z niego nie wyjdę :)
    Oczywiście zgłaszam chęć wzięa udziału w CANDY :)

    pozdrawiam
    Ilona K.

    OdpowiedzUsuń
  127. Gratulacje!

    Wspaniały blog i cudne rękodzieła:)
    Mam już na oku kilka rzeczy, które muszę mieć, dlatego tez czekam na otwarcie sklepiku:)

    Pozdrawiam i dopisuję się do zabawy.

    koza178@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Witaj!

    Ja choć bloga nie prowadzę - zaglądam do Ciebie codziennie. Ale zaznaczyć trzeba, że to nie jest zwykłe zajrzenie do Twojego świata :) otóż, najpierw jest uśmiech, potem myśl, że może pojawił się nowy wpis u Ciebie, następnie pyszna herbatka - wchodzę tu i...i cieszę się kolejnym nowym postem jak dziecko - a gdy nic nowego nie ma - czerpię radość ze starych wpisów. Po prostu - celebruję piękność dnia codziennego :)

    Pozdrawiam!

    Życzę serdeczności!

    Desti.

    Magda5em@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Gratuluję takiej decyzji!! To wielki krok i jestem pewna, że odniesiesz sukces!życzę powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  130. ojej, llooko, gratulacje! to będzie piękny sklep, na pewno będę częstym gościem :)
    a teraz cichutko ustawię się w tej dłuuugiej kolejce :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  131. Gratuluję kolejnej tak pięknej rocznicy:)
    Tworzysz wspaniałe rzeczy- urzekły mnie zwłaszcza kapcie-balerinki w róże(bo to są róże, prawda?:)
    Zamierzam być częstym gościem:)
    I oczywiście zapisuję się:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  132. Dużo nas ale grzechem by było nie skorzystać z takiej szansy, bo Twoje prace są cudne :).

    Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  133. Robisz przepiękne rzeczy i w dodatku umiesz je bardzo ładnie wyeksponować na zdjęciu, a to nie zawsze idzie w parze ;)
    Zgłaszam się i zapraszam do mojego sklepu z tkaninami - może coś Ci akurat podpasuje do Twoich projektów :)

    OdpowiedzUsuń
  134. O jejku, kolejka jak za "komuny", ale jest za czym stać więc i ja w tym ogonku staję. I tak jak wtedy w kolejkach długich było napęcie tak i tutaj bez emocji się nie obejdzie. Gratuluję bloga z klasą! marip@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  135. Czytam od dawna, teraz "obserwuję" bo mam własnego bloga i oczywiście się zapisuję. Banerek już wstawiony.
    Pozdrawiam,
    Alicja

    aluchabubucha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. I ja i ja też chce takie cuda i również się zapisuję. Gratuluję Ci talentu i tego bloga. Serdecznie pozdrawiam,

    buua2000@yahoo.ca

    OdpowiedzUsuń
  137. gratuluję odwagi i założenia sklepu :) napewno wszystko dobrze wypali bo Twoje llooki są niepowtarzalne i nie do podrobienia :) fajnie było się dowiedzieć skąd nazwa bloga bo zawsze mnie to zastanawiało. Życzę wielu zamówień i spotkania samych pozytywnych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Gratuluje!Super pomysl,bedzie jeszcze jeden fajny sklep w sieci;)a tymczasem zycze powodzenia i oczywiscie sprobuje szczescia;)

    OdpowiedzUsuń
  139. Fajnie że jesteś ... i oczywiście staję na końcu dłuuuugiej kolejki po słodkości.

    OdpowiedzUsuń
  140. Czytam codziennie:) Moja marzenie - Zielona Chatka - ale Ci jej zazdroszczę:)) Pozytywnie oczywiście:)) sylviek1@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  141. Hejo, trzymam kciuki za nowe przedsięwzięcie:) i aplikuję;) w kwestii cukieraska.

    OdpowiedzUsuń
  142. Czekam z niecierpliwością na otwarcie sklepiku :) pozdrawiam joannaludwig@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  143. A wiesz, jak kiedyś pisałaś (no dosyć niedawno) że coś Ci się nie udało, to myślę, że chodziło chyba o start z tym sklepikiem? tak mnie wtedy naszło, że chodzi o sklepik (być może się mylę) bo w końcu Twoje dzieła muszą mieć takie miejsce! i czekam na nie z niecierpliwością! :))) gratuluję i cieszę się bardzo wraz z Tobą!!! :)
    oj w sieci też jestem długo, począwszy od pierwszego bloga z kartkami, którego trochę zaniedbałam... (nie wiem tylko czy to 4lata czy 5 już będzie... a też zaczynałam w grudniu ;)

    Cieszę się, że jesteś! :) :*
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  144. aaa o bonie umieszczę info troszkę później, muszę mykać... ale biorę udział :>

    OdpowiedzUsuń
  145. Taaaaaaka kolejka po taaaaaakie cuda.
    Z najwiekszą przyjemnością zaglądam do Ciebie i podziwiam Twoje dzieła.
    Pozdrawiam

    aga.letkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  146. Gratuluję piękny staż w blogowym świecie :-)
    ustawiam się i ja w tej długiej kolejce
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  147. Witam!
    Od niedawna podziwiam cudowne wytwory rąk Twoich. Sklep to rewelacyjny pomysł. Z pewnością będę tam zaglądać. I z przyjemnością ustawię się w kolejce po bon zakupowy. Podziwiam i gratuluję zdolności.
    Pozdrawiam
    Dorota (dorotadybowska5@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  148. Chyba bym wzięła takie buciki! Śliczne!
    nutinka112@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  149. Witaj, jako ta która na prowadzenie bloga i pokazywanie swoich tworów dalej nie ma odwagi chylę czoła z szacunkiem. Gratuluję pomysłu na siebie. Spieszę na koniec kolejki
    minku@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. Zupełnie przypadkiem tu trafiłam, jestem pod ogromnym wrażeniem i zostanę na dłuugo dłużej. Tak cudnych rzeczy tak pięknie i perfekcyjnie wykonanych dawno nie widziałam i milo było by coś u siebie zobaczyć:)
    pozdrawiam cieplusio ewelka637@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. wielkie gratulacje i czekamy na wielkie otwarcie!! zapisuje się na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  152. Śliczne rzeczy Pani tworzy:-) Z miłą chęcią zapisuję się do kolejki:-) I zapraszam na moje wianuszkowe candy.
    Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  153. Stoję w kolejce i przebieram nogami ;) Gratuluję jubileuszu!

    OdpowiedzUsuń
  154. Przepiękne... Życzę szczęścia w nowym sklepie :D
    Chętnie bym sobie coś wybrała, oj chętnie...
    A banerek powiesiłam na http://moje-niezapominajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. Gratuluje otwarcia sklepu, super pomysł, na pewno będę częstym gościem ;)
    Ja również się zapisuje :) beatka8733@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Uwielbiam twoje rękoDZIEŁA! Chętnie zapiszę się na to wspaniałe candy :) Dziękuję za taką możliwość i powodzenia :)

    Pozdrawiam!

    Nadia,
    nadi.a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  157. Ogromne gratulacje!Cenię Twoją konsekwencję i nieustającą pasję.Pamiętam Twoje początki blogowe.Twój naszyjnik jest w kolekcji moich ulubionych i tym samym spoglądam na niego codziennie, co nie daje mi zapomnieć o Twojej osobie.
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  158. Kochana Gratuluję Ci z całego serca Twojego sklepiku, już się nie mogę doczekać, a w oczekiwaniu ustawiam się grzecznie w tej dłłłuuuggiejjj kolejeczne, może szczęście dopisze.
    Ściskam Cię mocno i trzymam kciuki, aby wszystko było po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  159. gratuluję i życzę powodzenia w nowym etapie Twojej twórczości :) zapisuję się do zabawy, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  160. Gratuluję powstania sklepu i z chęcią dopisuję się na candy:) pozdrawiam! gumtree@archcon.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. A ja na to, jak na lato! Zapisuje się na sam koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  162. Dziękuję za blog, za pomysły,sklep i całą resztę. Spróbuję pierwszy raz wziąć udział w tej zabawie ale napewno nie ostatni. Pozdrawiam i życzę powodzenia!
    szarotka77@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  163. I ja zapisuję sie do tej długiej kolejki.:)

    OdpowiedzUsuń
  164. Witam:) Podczytuję Twojego bloga regularnie, tworzysz niesamowicie piękne rzeczy. Dziękuję, że Jesteś Pozdrawiam Edi:)
    edi756@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. 3mam kciuki za powodzenie a w ostatnim prawie rzucie na tasme i ja sie dopisuje.bojac sie,ze i tak zbankrutuje he he jak sie wyrwe na zakupy po takie cudnosci to i 50zl nie wystarczy :P :P:D

    OdpowiedzUsuń
  166. I ja się zapisuję na szarym końcu!

    OdpowiedzUsuń
  167. witam i życzę powodzenia. takie przedsięwzięcie przysparza na pewno dużo emocji!powodzenia i pozdrawiam! banerek już na----> http://feblik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  168. Gratuluję otwarcia prawdziwego sklepu :)
    I oczywiście bardzo chętnie staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  169. o jacie...jak to się stało, że przegapiłam???...to znaczy jeszcze nie, na szczęście!!! ufff, jestem i ja ;)))

    OdpowiedzUsuń
  170. Ustawiam się w kolejce :)\
    http://bambusowy-raj.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  171. Cudnie,że pamiętasz o anonimowych:)Ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia:)
    szydzina@interia.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  172. Cztery lata..... gratuluję :) Ja dopiero zaczynam ale twojego bloga obserwuję od dawna. Na Candy oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  173. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń