31 stycznia 2011

Szczęśliwe chwile


Parafrazując cytat z piosenki Maanamu, że "szczęśliwe chwile to motyle", postanowiłam pomóc szczęściu i uszyłam skrzydlate cudaki, które nie odlecą na pewno...
Wychodzę naprzeciw wiosny, choć ta jeszcze daleko i szyję moje pastelowe kwiatki. Mają pomóc przetrwać mi szaro-bure dni...



Tutaj kropla różu i zaklinanie wiosny...

A na dobry początek dnia - śniadanie w pastelach...


Lecę nadrabiać do Was zaległości i uciekam z powrotem pakować się na zimowisko. Nie lubię zimowych ferii, ale aby choć trochę przyjemności mieć z tego wyjazdu, wybrałam ciekawe miejsce. Mam nadzieję, że się nie zawiodę... To będzie takie moje pożegnanie zimy!

39 komentarzy:

  1. Ale łoże to masz iście królewskie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie,kolorowo-pastelowo,śniadanie do łóżka w takim wydaniu chętnie bym skonsumowała :)
    Ja również zaklinam wiosnę i chyba mi się udaję,bo wczoraj znalazłam kwitnące drzewo z pięknymi delikatnymi kwiatuszkami.Wiosna tuż,tuż.

    Udanego wypoczynku życzę!
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. udanych ferii:))
    fajne te pastele..:)
    pozdrowienia!
    J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwietne poduchy są po prostu urzekajace :) Udanej zimowej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Az szkoda zostawic taki wiosenny,sliczny domek..ale zima tez jest piekna wiec zycze udanych ferii,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiaty na łóżku są BAJECZNE :)
    zastawa pastelowa cudna :)
    miłego zimowiska

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie juz teraz udanych ferii zycze! By miejsce Cie nie rozczarowalo :)

    A kwiaty na zaklinanie wiosny piekne! I zdjecia jak zwykle bardzo klimatyczne :)

    Pozdrawiam! I milego tygodnia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A párnák csodálatosak! nagyon jó ötlet! én is ki fogom próbálni!
    horgolt virág párna - nagyszerű!!
    gratulálok

    OdpowiedzUsuń
  9. Tydzień temu czytałam ,że bociany wystartowały z Afryki (do nas maja dotrzeć za około 2 miesiące) więc na rychłą Wiosnę bym raczej nie liczyła.
    Przyjemnego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Motyle , poduchy kwiaty , ptaszek ,wszystko takie pastelowe , piękne !
    Życzę Wam udanego wypoczynku w białej scenerii!
    pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne kolory, uwielbiam takie pastele, poduszki mna zawladnely, sa przsliczne, bardzo ladne talerzyki i dzbanek, no i ten wieszak z lampy!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty-podusie są prześliczne!!!!
    Motylki wyglądają zjawiskowo
    na żyrandolu!
    Udanych ferii życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. kwiatowe podusie i motyle na żyrandolu są urocze :)
    miłego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie zawsze sielsko anielsko i tak przytulnie:))Poduchy nieziemskie!
    Życzę udanego wypoczynku,u mnie dopiero za 2 tygodnie...

    OdpowiedzUsuń
  15. ...kwietne poduchy baaaaaaaardzo urokliwe, może też się skuszę na takie? Udanego wyjazdu i wypoczynku przede wszystkim. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sypialnie - masz cudną! Z tymi poduchami wygląda rewelacyjnie. Świetny pomysł!
    No i ta klatka z ptaszkiem urzekła mnie bez granic. Udanego wyjazdu, odpoczynku i słoneczka. Posyłam ciepłe uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz boskie kwieciste poduchy! :)

    U mnie też coś zima sobie poszła... teraz jest 3'C na plusie i leje deszcz, mamy chlapę i błoto pośniegowe :/// nieciekawie jednym zdaniem, ale ja tam wolałabym aby na luty zima jeszcze wróciła, może bym pouczyła się jazdy na nartach... w marcu będę wypatrywać za wiosną choć tutaj wszystko z miesięcznym opóźnieniem jest... :/

    Karolinko - udanego wypoczynku! słonecznego przede wszystkim :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja sypialnia jest przepiękna!!! Taka romantyczna i kobieca. Zazdroszczę. Jedna mój małżonek nie znalazłby się chyba w takim wnętrzu:)
    Pozdrawiam serdecznie i udanych ferii życzę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wypoczywaj i gromadź energie na zaklinanie wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie, ale poduszki podbiły moje serce. Rewelacyjne!!!!

    Ściskam i udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne koronkowe poduszki, jestem nimi oczarowana!:)
    Miłego wyjazdu i błogiego odpoczynku:)

    www.iwonabaldyga.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny ten delikatny romantyzm w Twoim wydaniu :) Podusie w stylu babci wyglądają bosssko :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chciałabym Ci przekazać wiadomość..mam nadzieję, że miłą dla Ciebie....Twój blog znalazł się na mojej top liście w blogowej zabawie "10 ulubionych blogów":)pozdrawiam serdecznie i życzę owocnego, pełnego inspiracji dalszego blogowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. zakochałam się w tych poduchach!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie sliczne! Dobre zajecie na zaklinanie! :)
    Sliczne rzeczy robisz!

    Zycze Ci udanych ferii!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie no kwiaty poduszkowe są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Biały naszyjnik jest przeuroczy a podusie wyglądaja cudnie. Życze udanych ferii.
    Pozdrawiam - Iza.
    http://domowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Udanego zimowiska, sypialnia piękna.

    OdpowiedzUsuń
  29. PIĘKNIE !!! Mnie te poduchy zauroczyły, śniadanko mniam i porcelanki jak z królewskiej zastawy.
    Twoja radosna twórczość bardzo mi się podoba. Miłego wypoczynku Wam życzymy.
    My już po feriach.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  30. jestem zachwycona tymi poduszkami! aż mi się zachciało uszyć jakieś wiosenne.Za mną chodzą takie poduchy róże-pewnie je widziałaś w jakimś czasopiśmie wnętrzarskim.

    Cudnie,pastelowo...aż mi cieplej

    OdpowiedzUsuń
  31. aaaa dekoracja z klatką baaardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. PIĘĸNIE PIĘKNIE PIĘKNIE.
    Zawsze jestem zachwycona Twoimi zdjęciami i pomysłami.
    Jesteś bardzo wrażliwą artystką!
    Udanych ferii!

    OdpowiedzUsuń
  33. jeeej, jak u ciebie wiosennie i świeżo! Aż chce się przytulić do podusi, polożyć n łóżku i obserwować motyle nad głową! Cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  34. A czy mogłabyś zdradzić gdzie zakupiłaś narzutę na łóżko jest śliczna zresztą jak wszystko co robisz:) pozdrawiam Michalina:)

    OdpowiedzUsuń
  35. bom dia, seu blog é muito bonito, seus trabalhos dão maravilhosos, parabéns, com carinho.

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem, od czego zacząć. Zawsze jak Ciebie odwiedzam jest tak pięknie, wyjątkowo i z dobrym smakiem. Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek a podane w tak pięknej oprawie staje się również wyjątkowe. Temat łóżkowy wzbudza mój zachwyt i podziw… te poduszki… perły…koszulka i plakat. Potrafisz pięknie czarować!

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękne pastele. Jasno, delikatnie,z uroczymi akcentami. Te poduchy i romantyczne dodatki ogromnie mi się podobają:) Czarowna sypialnia.
    A takie śniadanko w blasku poranka bardzo mi się już marzy.
    Pozdrawiam cieplutko i miłych ferii. Obyście mieli jak najwięcej słońca!

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne są te poduszki<3 chętnie bym widziała takowe na moim łóżku. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. przepiekne rzeczy tworzysz :) zostaję tutaj :)

    OdpowiedzUsuń