9 sierpnia 2009

Napotkane w podróży - cz.1





Uzbrojeni w aparaty wyruszyliśmy z mężem w samotną podróż. Naszym celem jak co roku, od 11 lat, w rocznicę ślubu, było inne miasto w Polsce. Punktem docelowym tym razem - Poznań! I w tym miejscu wielkie DZIĘKUJĘ Agutkowi i jej cudownej mamie za wspaniałe, bezinteresowne i serdeczne nas ugoszczenie! Pyszna kawa, muffiny i koktajl morelowy... ach szkoda mówić!
Ale dzisiaj chcę się z Wami podzielić krajobrazami, które mijaliśmy po drodze. Droga trochę nam się wlekła, ponieważ co rusz to przystanek. Ale tak już lubimy...
Nie obyło się bez prób wytrzymałościowych:)



Powiem jedno - piękny ten nasz kraj! I dobrze, że coroczne wyprawy pozwalają nam nacieszyć się takimi widokami.

19 komentarzy:

  1. Pomysł świetny :-)
    Masz rację. Polska jest prześliczna. W dodatku taka różnorodna. Od kilku dni jestem na moim ukochanym Śląsku. Wszystko jest tu takie inne, piękne, zielone :-)
    Wasze fotograficzne pamiątki z podróży piękne. Zapowiada się kilkuczęściowy cykl. Czekam z niecierpliwością na kolejne części.

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wy też robicie sobie wycieczki w rocznicę ślubu? To tak jak my :D
    Wszystkiego najlepszego! Wielu szczęśliwych lat :D
    Zdjęcia cudowne i z niecierpliwością czekam na następne.
    A nasz kraj jest piękny. Jak wielu z nas tego nie widzi... Tym milej wiedzieć, że Wy doceniacie :D
    Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takich wycieczkę i widoków.Piękny mamy kraj,to prawda.Na obczyźnie człowiek szybko się o tym przekonuje.Ostatni cieszyłam się jak dziecko,kiedy zobaczyłam pole zboża.
    Czekam na kolejne zdjęcia.

    Pozdrawiam!
    p.s.dzięki za informacje na temat winogron,będę wcinać ile się da :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kochana Llooko, nie masz za co dziękować - ugoszczenie Was w naszych skromnych progach było czystą przyjemnością. :) Obydwoje jesteście wspaniali - zapraszam na pogaduszki kiedy tylko będziecie mieli ochotę. :)

    Zdjęcia śliczne - takie... ciepłe. Ciekawa jestem bardzo zdjęć poznańskich.

    Pozdrawiam!

    PS. Odwiedziliście Starą Rzeźnię i IKEĘ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, lubię zapach skoszonego zboża, lubię też widok snopków i beli, choć nie ukrywam, że trochę mnie przygnębia... bo świadczy o tym, że lato powoli chyli się ku końcowi.
    Uwielbiam też rodzime krajobrazy i trochę Wam zazdroszczę takich wypadów.
    A przy okazji Waszej sierpniowej rocznicy, również życzę wszystkiego najpiękniejszego i wielu, wielu tak pięknych wspólnych wyjazdów.
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Peggy, mam tych zdjęć trochę...:)
    Jo-hanah miło przeczytać, że i wy macie ten zwyczaj!
    Paula, tak już jest,że coś czasem musimy stracić żeby docenić...
    Agutku Stara Rzeźnia zaliczona! I choć G kuśtykał i narzekał, to gnał po pchlim jak zahipnotyzowany:)Kilka drobiazgów przytargaliśmy. Jeszcze raz dziękuję za wskazówki co i gdzie...
    Alizee nigdy nie jest za późno, aby wprowadzić sobie taki zwyczaj. Ładujesz akumulatory na cały rok. A później tylko wspomnienia... a pamiętasz jak w Łodzi brnęliśmy po kostki w wodzie, gdy nas nawałnica spotkała...?

    OdpowiedzUsuń
  7. Koniecznie wstaw duuużo zdjęć! :) Ja Rzeźnię zaliczam w nast. weekend :)
    Odezwij się do mnie na gg, bo mam nowe i lista się nie przekopiowała :(

    PS. Kupiłam drugą klatkę... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. w takim razie - Llooko - nie masz wyjścia. Prosimy o kolejną partię zdjęć.
    Agutku - skąd Ty te magiczne klatki bierzesz? są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Peggy, mam obsesję na tym punkcie... Niedługo ( jak wrócę z Wrocławia ) na pewno pokażę mój zakup... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteście niesamowici! świetny pomysł z takim podróżowaniem :)
    Llooka.. ja wiem, że ja się powtarzam, ale... uwielbiam Twoje fotografie! są fantastyczne! Pięknie patrzysz na świat i na przedmioty :)

    Serdeczne życzenia z okazji Waszej rocznicy :)
    Ściskam - Elle

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcie, zwłaszcza te na rżysku!
    A pomysł z wycieczkami taki "inny"

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś na pielgrzymce spałam na ściernisku w namiocie ;) Jest przeżycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia , świetne ujęcia , a poza tym doskonaly pomysł na uczczenie rocznicy .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne zdjęcia... wracam popatrzeć raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle zachwycam się zdjęciami!
    Dzięki - to uczta dla oczu!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. ale fotki :) jak zwykle zresztą :)
    życzę wielu kolejnych rocznic i wycieczek :)
    dopiero zauważyłam zmianę zdjęcia z profilu... widać po kim takie ładne dzieci :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy slubu!

    Świetny pomysł z tymi wycieczkami.Muszę z moim M. o tym pogadać.

    Piękne zdjęcia.
    Serdeczności przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podoba Wasz pomysł na spędzanie rocznicy :)) takie przyjemne z pożytecznym :))
    Masz rację Polska jest prześliczna, a w pogoni za "zdobywaniem" zabytków świata tego nie zauważamy....

    przyjmijcie taż najserdeczniejsze życzenia z okazji rocznicy... coraz więcej nas "sierpniowych solenizantów" :)))

    a o zdjęciach się nie wypowiadam - jużdawno wpadłam w kompleksy oglądajac Twoje prace... cudne i tyle :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie... Takie widoki do dla mnie kwintesencja lata:).
    Gratuluje rocznicy i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń