10 lipca 2014

Cafe 5 - szerokim kątem. Tutaj spędzam cały dzień.

Dzisiaj pokażę Wam, gdzie znikam na całe dnie. Zdjęcia bardzo robocze i poglądowe, robione szerokim kątem. Ciągnę dalej na wielu szczegółach pozostawionych po poprzednim właścicielu, ale w głowie kiełkują nowe pomysły na aranżacje wnętrza, aby nieco ujednolicić styl. Chociaż osoby, które mnie już co nieco znają, wiedzą że moje drugie imię to misz-masz stylowy! Myślę, że przyszły rok będzie pod hasłem "Cafe 5". Wolę na razie inwestować w towar, niż w ściany, bo klientelę mam stałą i lubiącą nowinki:)

Wiele do życzenia pozostawia lada i regały za nią. Tutaj będą zmiany na bank! I oświetlenie nad ladą, chociaż daje fajne światło, nie lubię go! I koszmarne płytki podłogowe pójdą pierwsze pod młotek! Kącik z dwoma stoliczkami też przejdzie metamorfozę. Ale wszystko małymi  kroczkami. To moja największa dewiza!!! Trzeba badać rynek i nie przeinwestować!

O cukierniczych wyrobach będzie z pewnością osobny post, bo zasługują na to:)


KTO CHCE MNIE ODWIEDZIĆ, TO ZAPRASZAM DO BOCHNI. GALERIA MIEŚCI SIĘ BLISKO SZYBU SUTORIS. BĘDZIE MI BARDZO MIŁO!

51 komentarzy:

  1. Karolinko, Ty moja czarodziejko.No pieknie.Kredens mam taki sam,ale to co z niego zrobilas to mistrzostwo. Zazdroszcze Michalowi,ze byl u Ciebie! wrrrrrr;)hahahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredens to dzielo Gero od A do Z. W przygotowaniu nastepny, pokaze Ci go w chatce. A Michal zaskoczyl mnie dzisiaj na calego! Super niespodzianka! Musicie koniecznie zawitac razem! Buziaczki:***

      Usuń
  2. Masz piękne królestwo:) Bije od tego miejsca pasja Właścicielki:) gratuluję Ci i życzę wszystkiego najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno to miejsce pochlania mnie teraz calkowicie. Dziekuje!

      Usuń
  3. gdyby to było w moim mieście - miałabyś stałą klientkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejsce tworzą ludzie :) Twoje miejsce pracy jest cudowne ! A co tam podłoga czy lada - wszystko tak jak mówisz : w swoim czasie. Podziwiam, bo ciekawy klimat stworzyłaś. Mnie się już bardzo podoba.( sama marzę o czym takim ) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ważne, aby chcieć i nie bać się spróbować. Realizacji marzeń życzę!

      Usuń
  5. Whaz a nice cafe and Shop!
    Nice evening.
    Ulla

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę te słodkości z bliska :) Mniam. Apetyczne wnętrze :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe, ciepłe, pełne serca miejsce - gratuluję gustu, pasji, odwagi, wiary, konsekwencji i zdolności !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak pieknie... magicznie.♡♡♡ Z mila checia odwiedzilabym to przecudne miejsce.. Szkoda, ze tak mi daleko.. :-\
    Pozdrawiam cieplo :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny sklepik z cudownościami, prowadzony przez cudownie zakręcona osóbkę. Powodzenia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie, miejsce miliona możliwości , powoli a uzyskasz swój cel. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Już kiedyś troszkę pokazywałaś to wnętrze i nadal jestem zachwycona. Tak myślałam że podłoga Cie drażni a reszty detali nawet nie zauważyłam :) w każdym bądź razie witrynę masz super!!! i tablicę informacyjną też!!! nie wspomnę już o byfyju ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny sklepik, życzę powodzenia w interesie i niech kręci się:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam jak dziś , jak rok temu byłam na wczasach w Bochni w hotelu Sutoris . Patrząc przez okno z mojego pokoju zauważyłam cudowną wystawę sklepu ! Już wtedy zrobiła na mnie ogromne wrażenie . Gdy spacerowałam to zawsze zatrzymywałam się przy wystawie i podziwiałam te wszystkie szyjątka . Jakie wszystko było tam piękne ! :) W ostatni dzień mojego pobytu Karolino odwiedziłam Twój cudowny sklepik , zjadłam przepyszne lody i kupiłam śliczną panią Królikową . Dałaś mi wtedy wizytówkę sklepiku i tak trafiłam do Ciebie ponownie już wirtualnie . Dlatego moje wspomnienia z wczasów to też wspomnienia Twojego magicznego sklepiku , którego było mi dane odwiedzić :) Pozdrawiam Cię serdecznie :) Dorota :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ fantastyczne miejsce,cudnie tam u ciebie i tyle pięknych rzeczy!!!! Jak bym tam mieszkała to z pewnością odwiedzałabym cię codziennie ;p
    Pozdrawiam i życzę tłumy klientów!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie wiedziałam na co patrzeć tak cudnie całośćwygląda:-)
    kredens bajer a chcę kubki do shaków:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I miło popatrzeć i posiedzieć przy stoliczku - świetny pomysł takie połaczenie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze to Twoje miejsce pracy, nawet jeśli jeszcze nie wszystko jest po Twojej mysli to i tak jest klimatycznie i pięknie:)))

    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rety, jak tam u Ciebie ładnie :) słabo wypadamoje biuro przy tym :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe miejsce, szkoda, że nie w Trójmieście:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja absolutnie z całą pewnością stwierdzam ,że spędzałabym tam również całe dnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. co za cudowne i klimatyczne miejsce! jestem zachwycona, cudowne te wielgachne okna z łukami, te kolorowe maleństwa w każdym kącie, na dodatek słodkości... troszkę jak w domku z dziecięcych marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  22. Fantastyczne miejsce, by spędzać w nim całe dnie! A czekanie na możliwość dokonania upragnionych zmian - bezcenne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. uuuu- super pieknie. a jakie cudowne kubki wypatrzyłam- wstawisz je tez na sprzedaż w internet?
    co do remontu- to ja bym sobie odpusciła wymiane kafli- naprawde tylko ciebie one denerwują. strata pieniedzy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie to magiczne miejsce się znajduje? :O

    OdpowiedzUsuń
  25. No właśnie.... czasami jestem w Krakowie i chciałabym poznać adres :D

    OdpowiedzUsuń
  26. :) Zachęcająco do wejścia i zjedzenia ciasteczka przy kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cuda nad cudami, jesteś wyjątkową osobą :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj,
    adres poproszę bo może kiedyś przy okazji się uda wstąpić. Cudnie jest. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj ja też poproszę adres, już sobie tak kiedyś myślałam, że z chęcią bym wpadła do tego cudnego miejsca, a teraz są wakacje to okazja do tego w sam raz. Pozdrawiam a kredens jest marzenie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam przyjemność zobaczyć to wszystko na żywo :)) wypić pyszną kawę i zjeść wyborne ciasto :)
    Miejsce magiczne i z pewnością odwiedzę je znowu będąc na mojej wsi ;)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  31. mankamenty które wyliczyłas odrazu rzuciły mi sie w oko.. ale i tak sobie mysle ze szczesciara jestes ( nie ujmujac talentowi i pracowitości :) ) takie dnie tak musza byc naprawde super :D

    OdpowiedzUsuń
  32. przepięknie tam masz... ja w takim miejscu to nawet spać bym mogła ;) cudnie sobie poradziłaś z oswojeniem całej przestrzeni! :) pomalutku wszystko dopracujesz i na pewno zrobisz po swojemu tak aby ładnie było :) uściski

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudnie! gratuluję wygląda....idealnie! Wpadnę z pewnością gdy tylko będą niedaleko:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne sobie miejsce wyczarowałaś :) a niedociągnięcia? to w końcu przyjemność co chwilę coś zmieniać ;) a nie tak wszystko na raz - cacy pięknie ładnie, nudno by było ;) a tak, jest co robić i czym sobie głowę zaprzątać, haha ;)))

    Buziaki Karolinko :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie to wszystko wygląda, a że jeszcze chcesz coś zmienić, to będzie tylko lepiej:) Nie dziwię się wcale, że klienci chętnie przychodzą, sama z chęcią wpadałabym na kawkę:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudowne miejsce :) Mogłabym tam siedzieć i siedzieć i gapić się na te wszystkie perełki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne miejsce do pracy! Klimat, aż miło patrzeć!! Gratulacje i trzymam kciuki za biznes

    OdpowiedzUsuń
  38. Ślicznie! Więcej takich miejsc z duszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. WWprost wspaniałe! szkoda .że nie w mojej miejscowosci, też bym znikala tam na całe dnie1 papa1

    OdpowiedzUsuń
  40. Oj,też bym tam chętnie przyszła. Choćby po to ,żeby złapać trochę tego ciepełka. Magiczne miejsce.:)

    OdpowiedzUsuń